Rozetka виходить на польський ринок
Найбільший український гравець e-commerce Rozetka.ua вийшов на ринок Польщі.
Про це повідомив співвласник компанії Владислав Чечоткін в інтерв’ю Forbes.
Чечоткін наголосив, що поки компанія запускає на польському ринку інтернет-магазин техніки та одягу.
У нас є досвід онлайн-продажів, є IT-продукт і надія робити щось не тільки в Україні, – розповідає він.
Наразі рітейлер працює у новій країні у тестовому режимі (буде лише інтернет-магазин техніки та одягу), запускати маркетплейс Чечоткін поки що не ризикує. У Польщі працює свій гігант e-commerce – Allegro.pl.
Послугами Allegro.pl користуються понад 60% місцевих користувачів. Тягатися з ним на польському ринку виявилось складно навіть Amazon.
Перша ціль Rozetka у Польщі – вийти в нуль, щоб команда, яка працює над проєктом, могла себе прогодувати.
Точна сума інвестицій невідома, але Чечоткін каже, що йдеться про мільйони доларів.
Це особливість будь-якої великої компанії – тяжко експериментувати за три копійки, – каже бізнесмен.
Вихід Rozetka на польський ринок
Вихід на ринок сусідів рітейлер почав ще у 2022 році, у вересні компанія запустила доставку до польських поштових відділень, але за умови, що сума замовлення не перевищує 150 євро.
До війни виторг компанії за рік становив 2 мільярди доларів, крім цього компанія володіла 270 магазинами.
Через війну втрачено було 26 з них. Але врешті Rozetka вдалося стабілізуватись та станом на 2023 рік навіть масштабуватись до 297 торгових точок.
Це число навіть більше, ніж було на початок повномасштабного вторгнення рф. У четвертому кварталі оборот компанії навіть показав найвищий результат за всю її історію.
Читайте також: Від смартфонів до бронежилетів: як змінювались покупки українців на Rozetka у 2022-му