Rozetka в Польщі: як маркетплейс працює на новому ринку і чим відрізняється місцевий споживач

Українська компанія Rozetka, яка нещодавно почала роботу в Польщі, наразі працює там лише у форматі інтернет-магазину, але товари офлайн придбати там поки не можна.

Про це та особливості роботи на новому ринку розповів співвласник компанії Владислав Чечоткін.

За його словами, кількість замовлень зростає щотижня і зараз це вже тисячі найменувань.

Доставка працює по всій Польщі. Наразі немає жодного магазину, ми працюємо у форматі інтернет-магазину. Це тільки перші місяці існування, тому поки що це дитинка, яка робить перші кроки, — сказав Чечоткін і додав, що доцільність запуску маркетплейсів стане зрозумілою з часом.

Складнощі на польському ринку

Однак про подальшу експансію на європейському ринку поки зарано говорити. Співвласник Rozetka розповідає, що польський покупець відрізняється від українського поміркованістю.

Хоча у країні-сусідці вищий рівень заробітних плат, поляки "борються за кожний свій злотий і купують речі набагато дешевші, ніж купують в Україні".

Робота самого ритейлера в Польщі також відрізняється від діяльності в Україні - компанії доводиться завойовувати довіру. Найбільше труднощів з польськими банками, яким український бізнес має довести, що він не з тимчасово окупованих росією територій і не перебуває під санкціями.

Читайте також: Rozetka відкрила магазини у прифронтових Краматорську і Костянтинівці

Коли ти потужний і впізнаваний гравець, приходиш на інший ринок, де ти ніхто і ніщо, – це завжди непросто. Треба переконати і партнерів, і банківські установи, і покупців у тому, що ти заслуговуєш на повагу і увагу, — резюмував Чечоткін.

McToday