Російський McDonald’s почав відкривати ресторани під краденим логотипом
Після продажу всіх російських активів McDonald’s місцевому покупцю компанія заборонила використання назви, логотипу, брендингу та фірмового меню. Нові ресторани McDonald’s в росії почали відкриватися під назвою «Смачно та крапка».
Перший заклад відкрився 12 червня у Москві. 13 червня нові власники бізнесу розраховують відкрити ще п’ятдесят ресторанів під брендом «Смачно та крапка», а до кінця червня заплановано близько 200 відкриттів.
Оскільки при передачі прав управління активами новий власник втратив права на використання торгових марок McDonald’s, у меню бургери втратили приставку «Мак» і отримали нові назви — «Гранд», «Подвійний Гранд» та «Гранд Де Люкс», «Подвійний чізбургер», « Фіш бургер» та «Чікен прем’єр».
Ребрендинг пройшов максимально російською
Після ребрендингу мережі та відкриття оновлених ресторанів журналіст Сергій Мітяєв звернув увагу на логотип мережі «Смачно і точка». Він виявився ідентичним логотипу португальської компанії Matosmix, яка займається виробництвом кормів для домашніх тварин.
Логотип російського бренду збігається і з іншими логотипами відомих компаній. Особливо нова торгова марка нагадує логотипи звукозаписної фірми Warner Music Group та компанії з управління готельними мережами Marriott International.
14 березня 2022 року McDonald’s закрив 850 ресторанів у росії через розв’язання повномасштабної війни в Україні. 16 травня компанія ухвалила рішення продати російський бізнес.