Roshen, Sandora та інші. Топ-найвпізнаваніших українських брендів серед іноземців
Громадське об’єднання Brand Ukraine у травні 2024 року провело масштабне дослідження впізнаваності українських брендів за кордоном шляхом опитування.
Запитували місцевих жителів у Польщі, США, Туреччині, Іспанії, Німеччині, Великій Британії та Франції. Загалом було опитано 2 800 осіб, по 400 з кожної країни.
Отже, за результатами дослідження, кожен сьомий іноземець назвав компанію Roshen. Найчастіше бренд згадували мешканці сусідньої Польщі – 10%. У Туреччині найчастіше згадували соки Sandora (8%), у Франції — бренд головних уборів Ruslan Baginskiy (3%), у Великій Британії — бренд одягу Frolov (4%).
За словами опитаних, основним стимулом купувати українські товари є можливість підтримати Україну. Спробувати український товар, якщо побачать його у магазині, готові 47% опитаних.
На другому місці серед причин: доступна ціна, що особливо важливо для французів (49%) та поляків (48%).
Читайте також: Регіони попереду столиці? ТОП-20 українських ТРЦ у Facebook та Instagram за підсумками весни 2024-го (інфографіка)
Третє місце серед мотивацій посіла цікавість спробувати українські продукти або товари. Найбільше цей фактор грає роль у Польщі (52%) та США (45%).
На жаль, переважна більшість опитаних не купують українські товари, бо взагалі нічого про них не знають.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації