Ритейлери почали стимулювати збут розпродажами

Наразі девелопери та ритейлери намагаються стимулювати продажі, щоб працювати самим та підтримати економіку України у важкі часи.

За інформацією УРТЦ (Українська рада торгових центрів) у Києві на початок червня вже відкрилося 82% ТРЦ. Але такі закордонні ритейлери, як Zara, H&M, Rezerved та інші, які займають великі площі і зазвичай виступають якірними орендарями, залишаються закритими, що позначається на відвідуваності торгових центрів. За даними компанії UTG, відвідуваність об’єктів торговельної нерухомості складає 60% довоєнного часу. Саме тому ритейлери, що працюють, намагаються стимулювати збут, почавши розпродажі до початку сезону.

Сьогодні всі сфери бізнесу страждають від війни. І навіть зараз люди продовжують купувати необхідні товари та сезонні речі, хоч і роблять це набагато рідше. Цілком зрозуміло, що в такій ситуації ритейлери шукатимуть додаткові способи стимулювання попиту для збереження свого бізнесу. Саме тому навіть у магазинах із сезонним товаром розпродажі розпочалися набагато раніше запланованих термінів.

Читайте також: Як приходить до тями ритейл після 100 днів вторгнення росії: втрати галузі та нові рішення