Ріст заповненості і трафіку: американські ТРЦ повідомляють про відновлення показників

Експерти з роздрібної торгівлі давно б’ють на сполох щодо становища торговельних центрів у Сполучених Штатах. Натомість американські ТРЦ не вмирають, а лише адаптуються до нових умов.

Згідно з нещодавнім аналізом ринку, проведеним Coresight Research, чимало ТРЦ повідомили про високий рівень заповнюваності та більший трафік, ніж до пандемії коронавірусу.

У звіті Coresight Research зазначається, що кількість відвідувачів у торгових центрах вищого рівня зросла на 12% у 2022 році, порівняно з 2019 роком, тоді як трафік у об’єктах нижчого рівня зріс на 10%.

Компанія визначає рівень ТРЦ відповідно до їхнього розташування. “Вищі торгові центри” працюють в заможних районах, "де типовий покупець має річний дохід понад 200 000 доларів США" і які, як правило, представлені новими брендами та роздрібними магазинами класу люкс.

Показники американських ТРЦ

За даними дослідників, з 2020 по 2022 роки “вищі” торгові центри повідомили про річний темп зростання у 5% із загальним доходом у 7,5 мільярдів доларів. Тоді як об’єкти нижчого рівня мали скромніші показники доходів - 6,4 мільярда доларів, але більший темп зростання — майже 9%.

В середньому ТРЦ вищого рівня у 2022 році були заповнені на понад 95%, тоді як площі у більш скромних регіонах орендували приблизно на 89%.

Coresight зазначили, що цифри все ще трохи відстають від рівня до пандемії, але залишаються багатообіцяючими.

Рівень заповнюваності — це показник № 1 здоров’я торгового центру, — сказала генеральний директор компанії Дебора Вейнсвіг.

За її словами, будь-яке число вище 92% вважається хорошим показником.

Керівник відділу досліджень роздрібної торгівлі CBRE в Америці Брендон Ізнер зауважив, що 100% заповненість не є головною умовою для торговельних центрів, які прагнуть залишатися конкурентоспроможними та привабливими, і закриття магазинів не означає автоматично, що формат цих ТРЦ є проблемним.

Люди, які відвідують торговельні центри, час від часу хочуть нових магазинів. Візьміть до уваги торгові площі Bed Bath & Beyond, які звільняються, поки ми говоримо. Виявляється, що це справді добре для роздрібної торгівлі. Орендодавці раді повернути ці приміщення, тому що вони можуть стягувати вищу орендну плату. А для ваших роздрібних продавців, які, можливо, давно хотіли потрапити в ці центри — оскільки багато з них також розташовані в чудових торгових зонах — це дає їм можливість вийти на ринок, - сказав він.

Читайте також: Німецький дискаунтер Aldi додав до своєї мережі в США одразу 400 магазинів

Виконавчий віце-президент і директор з оренди предметів розкоші в Brookfield Properties, яка управляє понад 130 торговими центрами в США, Кірстен Лі сказала, що у ТРЦ зріс трафік, а разом з ним і продажі. "У багатьох наших центрах є листи очікування орендарів", - додала вона.

І така ситуація спостерігається не лише у Brookfield Properties. За даними Coresight, інші великі забудовники, такі як Macerich, Simon Property Group і Taubman Centers, повідомили про високий попит на торгові площі в останні квартали. Раніше компанія Tanger Outlets оголосила, що їхній майбутній торговий центр у Нешвіллі, штат Теннессі, вже зданий в оренду на 95%.

CNN