Ріст витрат і споживчий бойкот: доходи Auchan у Польщі помітно знизились у 2022 році

Мережа гіпермаркетів Auchan у Польщі отримала 11,15 млн злотих доходу за 2022 рік, що на 37 млн ​​злотих менше, ніж за 2021. В умовах зростання цін на продукти така стабілізація фактично означає зменшення частки ринку для ритейлера.

Тим часом лідери польського ринку Biedronka та Dino, збільшили свої доходи на 48,2% та 24,1% відповідно. Досягти зростання вдалося зокрема завдяки розширенню мереж. У точках, що працюють щонайменше рік, доходи зросли у двозначних цифрах - на 20,6% у Biedronka та на 28,5% у Dino.

У Auchan натомість оцінюють свої доходи як “стабільні у порівнянні з 2021 роком”.

Ми послідовно створювали конкурентну перевагу, зосереджуючись на подальшому розвитку нашої моделі багатоканальних продажів. Ми запровадили нові концепції продажів, інноваційні шляхи покупок і послуги - як офлайн, так і онлайн» — каже генеральний директор Auchan Polska Александр Соссар.

Ситуація в Auchan

Нетто-прибуток французької мережі в Польщі зменшився майже на 17% — з 221,93 млн злотих у 2021 році до 184,47 млн ​​злотих у 2022 році. Натомість прибуток від продажів зріс лише на 4,73%.

Серед витрат Auchan значно зросла вартість матеріалів та енергії - на 21%, на 6% збільшились видатки на зарплати працівників. Зайнятість в Auchan Polska у 2022-му склала 18 015 робочих місць, що трохи більше, ніж у 2021-му.

Читайте також: Україна та Польща разом створили новий сирно-молочний бренд Razem Смачно

За минулий рік польські гіпермаркети Auchan модернізували, запровадили в них електронні цінники. Також мережа розпочала роботу над автономним магазином Auchan Go.

При цьому компанія так і не вийшла з російського ринку після початку повномасштабної війни і навіть не призупинила там свою діяльність. Це призвело до негативного ставлення з боку багатьох польських клієнтів і споживчого бойкоту магазинів.

All Retail