Ріст на 150%: як VARUS збільшив середній чек та конверсію онлайн покупок
У 2023 році мережа супермаркетів VARUS почала співпрацювати із платіжною платформою Tranzzo. В результаті, ритейлер збільшив кількість замовлень і розмір середнього чека.
Також завдяки технологіям Tranzzo зросла конверсія, а платежі відтепер проходять швидше, розповіли УРТЦ у прес-службі компанії.
До початку цієї співпраці клієнти магазинів вносили оплату за товари в кошику, а після опрацювання замовлення їм повертали "решту" на картку. Цей процес складався з багатьох етапів і був достатньо складним. Тож для комфортного оформлення та зручної оплати замовлень потрібне було рішення, яке б дозволило швидко та без зайвих кроків списувати правильну суму з картки покупця.
В онлайн-магазинів, що продають харчові продукти, є одна особливість – у 90% випадків фінальна сума оплати змінюється. Це відбувається через перерахунок фінальної вартості вагового товару та заміну позицій, які встигли розкупити, - розповідає e-commerce директор VARUS Олег Спірін.
Команда Tranzzo впровадила два способи оплати для клієнтів VARUS.UA:
- Клієнт прикріплює картку до свого акаунту в інтернет-магазині — і кошти списуються автоматично. Так ані клієнту, ані магазину не потрібно турбуватися про вчасну оплату замовлення.
- Покупець отримує посилання на оплату в месенджері або SMS, переходить на платіжну сторінку VARUS та оплачує замовлення зручним методом. Оплата за посиланням працює тоді, коли клієнт не прикріпив картку для автосписання, або платіж з якоїсь причини не пройшов.
Спочатку головною метою співпраці було збільшення кількості замовлень в онлайн-магазині через покращення платіжного досвіду клієнтів. Для цього ритейлер реалізував декілька рішень з платформою Visa.
Коли платіж надходив у нашу систему, вона аналізувала певний набір параметрів, “бачила” картку Visa та віднімала 5% від суми замовлення. До банку, що випустив картку, надходила інформація про списання грошей уже з урахуванням знижки. Різницю в сумі для продавця компенсувала Visa», — пояснює СЕО Tranzzo Маргарита Очигава.
Читайте також: Оплата без каси та касира: VARUS запустив оновлений сервіс Scan&Go
Через пів року після початку співпраці із Tranzzo середній чек VARUS збільшився на 19%, а кількість оплат на сайті varus.ua зросла на 150%.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації