Riot Division: Як київський бренд із прихильниками з усього світу підтримує українську армію

Riot Division – це київський лейбл, заснований у 2010 році. Він став першим українським techwear-брендом, а також відомою та авторитетною торговою маркою на міжнародній арені.

2017 року бренд вийшов на міжнародний ринок. Riot Division було представлено на прогресивній виставці сучасної моди SEEK у Берліні, де з’являвся кілька разів. У 2019 році бренд був репрезентований у шоурумі Cube у Парижі та Pitti Uomo у Мілані.

Одяг Riot Division носять від Аляски до Австралії

Офіційно бренд було створено у 2010 році. Перші роки були фактично битвою за виживання – помилки, досвід, помилки, досвід. За таким алгоритмом йде багато молодих дизайнерів, і тільки одиницям вдається перевести кількість досвіду в якісну площину.

Олегу Морозу, засновнику та головному дизайнеру бренду, це вдалося і поступово бренд перейшов із режиму «виживання» в режим «помірного зростання».

Локальні прихильники дозволили вийти на міжнародний ринок, активно купуючи одяг та підтримуючи бренд. На той час був тренд на зростання інтересу до технологічного одягу, насамперед у країнах Азії та США, де досі з радістю приймають будь-які, навіть найсміливіші ідеї дизайнерів одягу. Сьогодні одяг Riot Division цінують та носять майже на всіх континентах – від Аляски до Австралії.

У Києві продукція Riot Division представлена ​​у концепт-сторі на Рейтарському та ЦУМі.

riot | 5
Діяльність після початку війни: як бренд допомагає українським захисникам

Під час війни бренд не переставав працювати. Із першого дня команда намагалася максимально підтримати наших захисників.

«Коли було досить холодно, ми безкоштовно роздали всі запаси шкарпеток, шапок, рукавичок. На третій день пішла черга штанів, курток, кофт та футболок. Також ми віддали партію ременів під автомати, яку інтуїтивно вирішили зробити за кілька тижнів до війни – планували продаж наприкінці лютого – на початку березня. Загалом протягом місяця ми відчиняли двері магазину і віддавали все, що в нас було», — розповідає представник бренду Платон Осадчий.

Усього одяг роздали більш ніж на 1 мільйон гривень.

Під час активних бойових дій на Київщині деякі працівники, у тому числі засновник бренду, вступили до лав територіальної оборони. Дівчата готували на кухні київського кафе Mates для ЗСУ та літніх людей. Дехто активно волонтерував у пошуках гуманітарних товарів та амуніції для військових.

Наразі київський лейбл продовжує підтримувати військових. Команда шукає шляхів створення коштів, щоб підтримати сім’ї загиблих захисників Маріуполя.

З 2015 року бренд надавав постійну знижку 50% для учасників бойових дій у зоні АТО та ООС. Наразі додали можливість скористатися знижкою для всіх представників ЗСУ, військових медиків та працівників ДСНС. Це довічна знижка, скористатися якою можна, купуючи будь-який одяг у магазині бренду по вулиці Рейтарській, 9. Потрібно лише підтвердити особу та показати офіційне посвідчення. За словами Платона Осадчого, це менше, що можна зробити в таких умовах.

У квітні бренд почав рух на відновлення виробництва – відновив роботу концепт-стор на Рейтарській та сайт, де доступні замовлення онлайн.

«Тепер зрозуміло, що будь-який бізнес має взяти на себе соціальну відповідальність і намагатися по можливості допомагати нужденним. Це своєрідна інвестиція, адже від боєздатності нашої армії залежить і наше майбутнє як бренду. Про це треба пам’ятати кожному. Але ми готові, як готові безліч наших знайомих, колег та друзів, які витрачають іноді останнє, щоб хоча б на крок прискорити спільний шлях до втілення мрії про вільну та сильну Україну!», — зазначає Платон Осадчий.

Ви можете розповісти свою історію, надіславши листа на пошту v.rozenko@ucsc.org.ua