Результати Glovo 2023: кількість замовлень з супермаркетів зросла на 84% (аналітика)
Компанія Glovo проаналізувала замовлення своїх користувачів за 2022-2023 роки і виявила, що цьогоріч українці зробили на 73% більше замовлень з ресторанів, супермаркетів та непродовольчих магазинів, ніж у 2022-му.
Українська Рада Торгових Центрів ділиться цікавими інсайтами з отриманих результатів дослідження у цьому матеріалі.
У 2023 році кількість партнерів, які співпрацюють з Glovo зросла на 29%. При цьому малий та середній бізнес становить 68% від усіх партнерів, що підкреслює роль Glovo у підтримці та просуванні МСБ на своїй платформі, - йдеться у прес-релізі компанії.
Рекорди 2023
Цього року найзавантаженішим днем у застосунку Glovo стала неділя 17 грудня, а найактивніший кур’єр доставив 11280 замовлень за 12 місяців.
Найбільшим прихильником Glovo став користувач, який зробив 1267 замовлень на понад 96 тис. грн, а щодо чайових - найщедрішими були клієнти з Вишгорода.
Найдорожчим було замовлення китайської їжі на суму майже 20 тисяч гривень, а найбільша кількість позицій була в замовленні з супермаркету VARUS — 184 товари.
Замовлення з ресторанів
У 2023-му кількість замовлень із закладів харчування зросла на 70% у порівнянні з 2022-м.
Українці мають різноманітні кулінарні вподобання, при цьому найулюбленішими кухнями є американська, італійська, азійська, українська та східноєвропейська. Серед страв найбільшою популярністю у користувачів Glovo користуються бургер, піца, кебаб, борщ та суші, - кажуть у компанії.
Кількість замовлень страв національної кухні зросла на 40%, найпопулярнішими є борщ, млинці, вареники, солянка, котлета по-київськи та сирники.
Найчастіше національні страви замовляють у Києві, Івано-Франківську й Дніпрі, переважно на обід з 11:00 до 14:00.
Також користувачі замовили на 62% більше страв з морепродуктами, ніж торік. Час для замовлення делікатесів - п’ятниця близько 19:00, попитом користуються юшка, ризотто або спагетті з морепродуктами.
Зріс попит і на випічку, у цій категорії кількість замовлень зросла на 44%, популярними є круасани, сирники та пончики.
Помітною зміною у поведінці споживачів при замовленні їжі онлайн стало зростання популярності формату pick-up або самовивіз. Кількість замовлень з ресторанів у форматі “Заберу сам” збільшилась на 25%.
Замовлення з супермаркетів
У цій категорії кількість замовлень зросла справді рекордно, продукти замовляють на 84% частіше.
Якщо ж говорити про даркстори Glovo Express, то замовлень з них стало більше на 98%. Водночас кількість користувачів Glovo, які вибирають доставку продуктів додому, зросла на 52%.
Найчастіше продукти замовляють в неділю о 18:00, а найпопулярніші товари: мінеральна вода, банани, пиво, картопля, яйця та куряче філе.
Дедалі частіше українці додають солодощі до своїх продуктових кошиків, кількість таких замовлень зросла майже в 3 рази.
Замовлення з непродуктових магазинів
У 2023 році кількість замовлень із непродовольчих магазинів зросла у застосунку на 91%.
Кількість замовлень із зоомагазинів зросла аж в 11 разів та у 9 разів зросла кількість користувачів, які замовляють зоотовари.
Ще одна категорія, яка суттєво зросла у 2023 році, — це електротовари. Замовлення цих товарів зросли на 170%, а найчастіше замовляли батарейки та USB-кабелі.
Читайте також: Індекс самопочуття ритейлу (RWBI) у листопаді сягнув найвищого рівня з початку війни
Цього року користувачі Glovo також виявили підвищений інтерес до косметики, про що свідчить зростання замовлень цієї категорії на 124%.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації