Retail&Development Advisor шукає трьох фахівців у свою команду (вакансії)

Експертна консалтингова компанія в сфері комерційної нерухомості Retail&Development Advisor (RDA) оголосила про пошук трьох фахівців у свою команду - менеджера з продажу та оренди, помічника менеджера з продажу та оренди та лізинг-менеджера з оренди.

Українська Рада Торгових Центрів розповідає детальніше про вакансії.

Менеджер з продажу та оренди

Компанія шукає спеціаліста з оренди/продажу торговельної нерухомості стріт-ритейлу, що має досвід у розвитку торговельних мереж.

Займатися потрібно: розробкою та впровадженням стратегій розвитку торговельної мережі, пошуком нових партнерів та потенційних місць для відкриття магазинів, аналізом ринку та конкурентів, управлінням проєктами зі зростання мережі, веденням переговорів та укладанням угод з потенційними партнерами, а також моніторингом та аналізом результатів розвитку.

Від кандидата вимагається:

  • досвід в розвитку торговельної мережі щонайменше 2 роки;
  • висока комунікабельність та навички переговорів;
  • досвід управління проєктами;
  • аналітичні навички та здатність до стратегічного мислення;
  • впевненість у власних здібностях та бажання досягти успіху;
  • висока відповідальність та орієнтованість на результат.

Від себе RDA обіцяють конкурентну зарплату, кар'єрний розвиток та можливість професійного зростання, соцпакет, комфортні умови праці, тощо. Детальніше про вакансію та як на неї відгукнутись, можна дізнатись за посиланням.

Помічник менеджера з продажу та оренди

Крім цього компанія шукає кваліфікованого та мотивованого помічника менеджера з оренди та продажу торговельної нерухомості у форматі повної зайнятості.

Серед ключових обов’язків:

  • робота з клієнтською базою компанії за завданням менеджера;
  • розвиток та підтримка стосунків з існуючими клієнтами;
  • формування та розсилка комерційних пропозицій;
  • контроль за виконанням умов договорів;
  • ведення бази клієнтів.

Бажано, щоб кандидат мав досвід роботи у національних ритейл-компаніях чи відділах оренди ТРЦ. Також вимагаються: організованість, системність, здатність до планування, комунікабельність, стресостійкість, дипломатія, вміння структурувати та аналізувати дані. Вітається прагнення до розвитку та професійного зростання.

Від себе компанія пропонує офіційне працевлаштування, медичне страхування, можливість проявити і реалізувати себе та конкурентну заробітну плату. Детальніше за посиланням.

Лізинг-менеджер з оренди/продажу торговельної нерухомості

RDA шукають лізинг-менеджера з оренди/продажу торговельної нерухомості, із досвідом на посаді менеджер з питань оренди в ТРЦ від двох років на повну зайнятість. Також серед вимог:

  • знання операторів, які працюють і розвиваються на ринку України в різних категоріях та цінових сегментах;
  • вміння працювати з договорами оренди;
  • комунікабельність, стресостійкість, стратегічне мислення;
  • харизматичність, досвід ведення переговорів;
  • системність та аналітичний склад розуму.

У обов'язки менеджера входитиме пошук орендарів та локацій, ведення переговорів з орендарями та орендодавцями, супровід угод, контроль виконання умов договорів, формування комерційних пропозицій та ведення бази клієнтів.

Читайте також: Відвідувач ТРЦ під час війни: що змінилось?

Від себе компанія пропонує офіційне працевлаштування, медичне страхування широкі можливості професійного зростання, можливість реалізувати унікальні проекти та конкурентну заробітну плату (за підсумками співбесіди). Резюме надсилати на пошту A.Lototskyi@rda.ua.