Майже-кожен-четвертий-американець-хоч-раз-в-житті-крав-з-магазину---дослідження

Майже кожен четвертий американець хоч раз в житті крав з магазину – дослідження

Майже кожен четвертий американець мав досвід крадіжки у магазинах, свідчить дослідження компанії LendingTree, яка займається оформленням позик. За результатами проведеного у червні опитування, 23% респондентів зізналися, що хоча б раз брали в магазині продукти і…

Що-найчастіше-замовляють-українці-в-комендантську-годину---аналітика-Maudau

Що найчастіше замовляють українці в комендантську годину – аналітика MAUDAU

Понад два роки у більшості регіонів України вночі діє комендантська година. Звісно, у цей час офлайн магазини та заклади не працюють, однак обмеження не заважають українцям здійснювати покупки онлайн.  Аналітики маркетплейсу MAUDAU підрахували, які товари…

Як-змінюються-купівельні-вподобання-українців-у-спекотний-сезон-(аналітика-Varus)

Як змінюються купівельні вподобання українців у спекотний сезон (аналітика VARUS)

Мережа супермаркетів VARUS підбила власні підсумки спекотного сезону та розповідає, як влітку змінилися купівельні звички українців. У цій аналітиці наведені товари, які українці найчастіше замовляють під час спеки на сайті ритейлера. Літня спека — це…

Роздрібні-продажі-у-єврозоні-впали-після-незначного-зростання

Роздрібні продажі у єврозоні різко впали після незначного зростання

У червні 2024 року порівняно з травнем сезонно скоригований обсяг роздрібної торгівлі у єврозоні знизився на 0,3%, а у ЄС на 0,1%. Тоді як економісти, опитані агентством новин Reuters, очікували падіння лише на 0,1 відсотка…

Ринок-що-постійно-зростає.-Топ-10-зооритейлерів-України-за-підсумками-2023-року

Ринок, що постійно зростає. Топ-10 зооритейлерів України за підсумками 2023 року

Український ринок зоотоварів наразі сягає 35 млрд грн і є одним із найбільших та швидко зростаючих. Четвертий рік поспіль приріст галузі становить 15-30%, що привертає увагу ритейлерів, так, співвласник “Сільпо” Володимир Костельман придбав частку в…

Зафіксовано-найдовшу-небезпеку.-Частка-тривалості-повітряних-тривог-зросла-у-липні-2024-го

Зафіксовано найдовшу небезпеку. Частка тривалості повітряних тривог зросла у липні 2024-го

Частка тривалості повітряних тривог під час роботи ТЦ в липні 2024 р. дещо підвищилась та склала 11,6%. Це вище, ніж у червні 2024 р. (11,3%) та значно вище, аніж у липні 2023 р. (6,6%). Цього…

Згадка-про-штучний-інтелект-в-описі-продукту-погіршує-продажі---дослідження

Згадка про штучний інтелект в описі продукту погіршує продажі – дослідження

Використання терміну “штучний інтелект” в описі товарів негативно впливає на їхній продаж, показало нове дослідження від Університету штату Вашингтон. В рамках дослідження було проведено експеримент, під час якого опитали понад 1000 дорослих осіб у США,…

Середній-чек-та-ціни-зростають.-Як-працює-ресторанний-ринок-України-в-умовах-відключень-та-мобілізації-(інфографіка)

Середній чек та ціни зростають. Як працює ресторанний ринок України в умовах відключень та мобілізації (інфографіка)

Ресторанний ринок України показав позитивну динаміку у першій половині 2024 року. Виручка та середній чек закладів зростають внаслідок підняття цін, але відвідуваність сповільнилася в останні місяці, розповідає CEO та співзасновник Poster Родіон Єрошек. За даними…

Торгівля-дала-найпесимістичніші-прогнози-з-усіх-галузей-бізнесу---індекс-НБУ

Торгівля дала найпесимістичніші прогнози з усіх галузей бізнесу – індекс НБУ

У липні 2024 року індекс очікувань ділової активності (ІОДА) зріс до 44,4 з 43,6 у червні. Втім, погіршення безпекової ситуації та дефіцит кадрів стримують активність бізнесу, тож очікування залишаються негативними. Про це свідчить щомісячне дослідження…

Криза-вартості-життя-прискорює-зростання-популярності-приватних-торгових-марок---дослідження

Криза вартості життя прискорює зростання популярності приватних торгових марок – дослідження

Інфляційний тиск і криза вартості життя значно вплинули на те, що споживачі віддають перевагу продуктам приватних торгових марок, показало останнє дослідження індексу споживачів майбутнього, проведене компанією EY. Хоча спочатку 28% споживачів сказали, що вони купують…