Роботодавці-розмістили-рекордну-кількість-вакансій-з-початку-війни---кого-шукають-найбільше

Роботодавці розмістили рекордну кількість вакансій з початку війни – кого шукають компанії

У серпні 2024 року роботодавці розмістили найбільшу кількість вакансій з початку повномасштабної війни.  Так, на спеціалізованому сайті Work.ua доступні 115 482 пропозиції, передає прес-служба платформи. Це на 3% більше, ніж у липні. Найбільше в останній місяць…

УРТЦ-Повітряні-тривоги-серпень-2024

В лідерах нова область. Частка тривалості тривог під час роботи ТЦ знизилась у серпні

Частка тривалості повітряних тривог під час роботи ТЦ в серпні 2024 року сягнула 11,0%. Це нижче, ніж у липні 2024 р. (11,6%), але вище, аніж у серпні 2023 р. (9,0%). Цього місяця найдовша тривалість повітряних…

Ритейл-та-оптова-торгівля-залишаються-основними-орендарями-складської-нерухомості---дослідження

Ритейл та оптова торгівля залишаються основними орендарями складської нерухомості – дослідження

Ринок складів продовжує демонструвати стійкість і залишається одним із найстабільніших сегментів комерційної нерухомості в Україні. Про це свідчить останнє дослідження ринку складської нерухомості Києва від Ukraine за перше півріччя 2024-го, яке отримала Українська Рада Торгових…

Louis-Vuitton-став-найдорожчим-брендом-одягу-у-світі---рейтинг-2024

Louis Vuitton став найдорожчим брендом одягу у світі – рейтинг 2024

Люксовий бренд Louis Vuitton став найдорожчим брендом одягу у світі. Вартість модного дому оцінюється в 32,2 мільярда доларів. Про це повідомляє новий рейтинг Brand Finance. Згідно з ним, європейські модні бренди виросли, продемонструвавши значне збільшення…

Кавовий-бум-під-час-війни.-Чому-кількість-кав'ярень-в-Україні-під-час-війни-постійно-зростає

Кавовий бум під час війни. Чому кількість кав’ярень в Україні постійно зростає

З початку повномасштабного вторгнення кількість кав’ярень в українських містах зросла на 35%. Так, у грудні 2021 року їх налічувалося в Україні 5,3 тис., а в квітні нинішнього — 7,2 тис., свідчать дані Poster. При цьому…

Незмінні-лідери-і-активні-новачки.-ТОП-20-ТРЦ-у-Facebook-та-Instagram-за-підсумками-літа-2024-(інфографіка)

Незмінні лідери і активні новачки. ТОП-20 ТРЦ у Facebook та Instagram за підсумками літа 2024 (інфографіка)

Українська Рада Торгових Центрів проаналізувала сторінки вітчизняних ТРЦ у соціальних мережах Facebook (Meta) та Instagram, і представляє рейтинги з ТОП-20 акаунтів за кількістю підписників, за підсумками літа 2024 року. *У інфографіці зазначено дані, зібрані станом…

Зростання-в-Україні-практично-не-відбулося.-Як-змінилася-купівельна-спроможність-у-Європі-за-рік-(інфографіка)

“Зростання в Україні практично не відбулося”. Як змінилася купівельна спроможність у Європі за рік (інфографіка)

Щорічно проведений RegioData аналіз купівельної спроможності показав значні відмінності в розвитку рівня добробуту між європейськими країнами. Незважаючи на ці відмінності, можна помітити, що жителі всіх європейських країн у середньому мають сьогодні більше фінансових ресурсів, ніж…

Mcdonald's-та-Kfc-як-змінювався-дохід-фастфуд-гігантів-в-Україні-з-2019-го

McDonald’s та KFC: як змінювався дохід фастфуд гігантів в Україні з 2019-го

Ресторанний бізнес серйозно постраждав від повномасштабної війни і продовжує стикатися з труднощами. На заклади харчування впливають повітряні тривоги та загроза безпеці співробітників, комендантська година, дефіцит робочої сили, відключення електроенергії, тощо. Втім, за два з половиною…

Топ-10-найсильніших-ритейл-брендів-Європи---рейтинг

Топ-10 найсильніших ритейл-брендів Європи – рейтинг

Турецький ритейлер Migros Ticaret став найсильнішим брендом роздрібної торгівлі продуктами харчування в Європі. Про це йдеться у звіті “50 найсильніших європейських продуктових ритейлерів”, підготовленим European Supermarket Magazine та Brand Finance. Звіт оцінює вагомість провідних європейських…

Категорія-Електроніка---найстабільніша.-Дослідження-українського-E-commerce-від-Promodo

Категорія “Електроніка” – найстабільніша. Дослідження українського e-commerce від Promodo

У першому півріччі 2024-го кількість онлайн-покупок у категорії “Одяг і взуття” зросла на 74%, хоча кількість користувачів порівняно з 2023 роком не збільшилася. У ювелірній галузі кількість замовлень зросла майже на 50%, виторг у доларах…