Роздрібні продажі у єврозоні різко впали після незначного зростання
У червні 2024 року порівняно з травнем сезонно скоригований обсяг роздрібної торгівлі у єврозоні знизився на 0,3%, а у ЄС на 0,1%. Тоді як економісти, опитані агентством новин Reuters, очікували падіння лише на 0,1 відсотка…
Ринок, що постійно зростає. Топ-10 зооритейлерів України за підсумками 2023 року
Український ринок зоотоварів наразі сягає 35 млрд грн і є одним із найбільших та швидко зростаючих. Четвертий рік поспіль приріст галузі становить 15-30%, що привертає увагу ритейлерів, так, співвласник “Сільпо” Володимир Костельман придбав частку в…
Зафіксовано найдовшу небезпеку. Частка тривалості повітряних тривог зросла у липні 2024-го
Частка тривалості повітряних тривог під час роботи ТЦ в липні 2024 р. дещо підвищилась та склала 11,6%. Це вище, ніж у червні 2024 р. (11,3%) та значно вище, аніж у липні 2023 р. (6,6%). Цього…
Згадка про штучний інтелект в описі продукту погіршує продажі – дослідження
Використання терміну “штучний інтелект” в описі товарів негативно впливає на їхній продаж, показало нове дослідження від Університету штату Вашингтон. В рамках дослідження було проведено експеримент, під час якого опитали понад 1000 дорослих осіб у США,…
Середній чек та ціни зростають. Як працює ресторанний ринок України в умовах відключень та мобілізації (інфографіка)
Ресторанний ринок України показав позитивну динаміку у першій половині 2024 року. Виручка та середній чек закладів зростають внаслідок підняття цін, але відвідуваність сповільнилася в останні місяці, розповідає CEO та співзасновник Poster Родіон Єрошек. За даними…
Торгівля дала найпесимістичніші прогнози з усіх галузей бізнесу – індекс НБУ
У липні 2024 року індекс очікувань ділової активності (ІОДА) зріс до 44,4 з 43,6 у червні. Втім, погіршення безпекової ситуації та дефіцит кадрів стримують активність бізнесу, тож очікування залишаються негативними. Про це свідчить щомісячне дослідження…
Криза вартості життя прискорює зростання популярності приватних торгових марок – дослідження
Інфляційний тиск і криза вартості життя значно вплинули на те, що споживачі віддають перевагу продуктам приватних торгових марок, показало останнє дослідження індексу споживачів майбутнього, проведене компанією EY. Хоча спочатку 28% споживачів сказали, що вони купують…
Українці витрачають найбільше грошей на їжу, житло та коммунальні послуги – опитування
Майже половині (48%) українських родин грошей вистачає на їжу та одяг, а на дорогі покупки (наприклад, побутової техніки) вже доводиться відкладати. Про це повідомляє видання zn.ua з посиланням на дані опитування Центра Разумкова. Ще третині…
Уникають реклами та не довіряють брендам: дослідження поведінки українців онлайн (інфографіка)
Маркетингова та аналітична компанія Kantar Україна провела нове дослідження поведінки споживачів онлайн. Зазначається, що така поведінка характеризує кризовість періоду та притаманна певним етапам рецесії. Ключові зміни – це падіння знання брендів на 20-30%, а також…
НБУ погіршив інфляційний прогноз на 2024 та 2025 роки: чого очікувати
Нацбанк переглянув інфляційний прогноз в Україні на 2024 і 2025 роки у бік погіршення: з 8,2% до 8,5% та з 6% до 6,6% відповідно. Основними причинами є збільшення витрат бізнесу на оплату праці та електроенергію,…