Відвідуваність українських ТРЦ потроху відновлюється – UTG
У першому півріччі 2024 року середній показник відвідуваності торговельних центрів в Україні зріс на 4%, порівняно з аналогічним періодом минулого року. Про це свідчать підрахунки аналітиків компанії UTG, так, за 6 місяців 2024 року відвідуваність…
Обсяги шахрайства у e-commerce зростуть на 114% за найближчі п’ять років – дослідження
До 2029 року загальні обсяги шахрайства у глобальному e-commerce зростуть на 141%. Такими є результати дослідження, проведеного Juniper Research. За словами аналітиків, у 2024 році шахраї зароблять у системі інтернет-комерції 44 млрд доларів США, а…
Політична невизначеність заважає продажам. Ритейлери в США очікують коротший період святкових розпродажів
Американські ритейлери інтенсивно готуються до головного періоду розпродажів, який традиційно пройде восени та взимку. Очікується, що роздрібні продажі в США зростуть на 3,2% у святковий сезон, свідчить прогнозом Mastercard, отриманий Reuters. Роздрібні торговці США цього…
В Україні стрімко зростає кількість заяв на реєстрацію торгових марок – які галузі найактивніші
В Україні стрімко зростає кількість заяв на реєстрацію торгових марок. Тренд прослідковується ще з 2015 року, і хоча повномасштабна війна змінила ситуацію, вже у 2023 році показник почав відновлюватися. За даними Українського національного офісу інтелектуальної…
Кадровий дефіцит в Україні: кого не вистачає ритейлерам і як вони долають кризу
Ситуація з кадрами у сфері готельного, ресторанного та роздрібного бізнесу є критичною. Через низькі зарплати багато працівників цієї галузі виїхали за кордон ще до війни, і малоймовірно, що вони повернуться на Батьківщину, йдеться у дослідженні…
Ринок мобільних fashion-застосунків в Україні: тренди та прогнози у дослідженні Promodo
За даними світової статистики, онлайн-продажі у сфері fashion за 2023 склали 20%, однак напрям онлайн зростає вдвічі швидше, ніж офлайн, тож далі це посилюватиметься. За прогнозами, у 2029 році онлайн-продажі в цій ніші складатимуть вже…
Продуктовий ритейл досяг найбільших успіхів у персоналізації – дослідження
За останні два роки бренди продуктових магазинів досягли найбільших успіхів у сфері покращення персоналізації повідомлень та взаємодії із кінцевими клієнтами. Дослідження ритейлу у Великобританії, проведене маркетинговою компанією Epsilon, показало, що 20% помітили загальне покращення зусиль…
Індія хоче розширити портфель торговельної нерухомості країни до рекордних 200 млн кв футів
Протягом наступних кількох років Індія хоче додати 30 мільйонів квадратних футів (близько 3 млн кв. м) торговельних центрів до свого портфеля роздрібної нерухомості. Очікується, що він досягне позначки в 200 мільйонів квадратних футів до 2036…
Частка тривалості тривог під час роботи ТЦ знизилась у вересні 2024 року
Частка тривалості повітряних тривог протягом часу роботи ТЦ у вересні 2024 р. знизилась на 1,4% та склала 9,6%, що є найменшим показником за останні 10 місяців. Проте цей показник є вищим, ніж у вересні 2023…
Ритейл тримається стабільно. Влітку 2024 різко скоротилася кількість відкриттів ФОПів (дослідження)
Влітку 2024 року кількість реєстрацій нових ФОП знизилася на 19,8% порівняно з літом 2023 року. Про це йдеться у дослідженні YouControl.Market. У ньому також зазначається, що частка жінок серед нових реєстрацій ФОП у 2024 році…