ЗСУ,-благодійність-та-жарти-що-є-доречним,-а-що-неприйнятним-у-рекламі-брендів-під-час-війни

ЗСУ, благодійність та жарти: що є доречним, а що неприйнятним у рекламі брендів під час війни

Дослідницька компанія Gradus Research спеціально до Українського маркетинг-форуму провела дослідження і з’ясувала, що є доречним, а що неприйнятним у комунікації брендів та рекламі під час війни. Війна — остаточно наша нова норма. Це показують і…

Українці-майже-не-змінили-оцінку-власного-добробуту-попри-зниження-доходів---КМІС

Українці майже не змінили оцінку власного добробуту попри зниження доходів – КМІС

Українці майже не змінили самооцінку власного добробуту попри об’єктивне зниження доходів. Про це свідчить соціологічне опитування, проведене Київським міжнародним інститутом соціології (КМІС) з 26 травня по 5 червня. Причиною такого явища є те, що громадяни…

Індекс-ділової-активності-НБУ-будівельні-компанії-налаштовані-найоптимістичніше

Індекс ділової активності НБУ: будівельні компанії налаштовані найоптимістичніше

Український бізнес третій місяць поспіль позитивно оцінює результати та перспективи роботи. Найоптимістичніші очікування висловлюють підприємства будівництва, які з початку повномасштабної війни були налаштовані найбільш песимістично. Про це свідчать результати щомісячного опитування Національного банку щодо індексу…

Українці-все-більше-використовують-каси-самообслуговування---аналітика-Епіцентр

Українці все більше використовують каси самообслуговування – аналітика “Епіцентр”

Українці почали частіше користуватися касами самообслуговування (КСО). Про це свідчить аналітика мережі торговельних центрів “Епіцентр”, згідно з якою, у такий спосіб відбувається більше чверті всіх покупок у гіпермаркетах. У першому півріччі 2023 року частка транзакцій,…

Аналітика-“Епіцентр”-українці-купують-більше-побутової-техніки-та-електроніки-попри-війну

Аналітика “Епіцентр”: українці купують більше побутової техніки та електроніки попри війну

Українці почали частіше купувати побутову техніку та електроніку попри повномасштабну війну. Про це УРТЦ повідомили у прес-службі “Епіцентру”. Через ймовірний дефіцит електроенергії влітку, мережа прогнозує зростання попиту на побутові прилади з власними акумуляторами. Особливо активно…

Дослідження-Світового-банку-лише-3%-українських-компаній-припинили-роботу-з-початку-війни

Дослідження Світового банку: лише 3% українських компаній припинили роботу з початку війни

Лише 3% українських компаній повністю закрилися з початку повномасштабної війни, решта 97% не припинили роботи. Про це свідчить дослідження Світового банку “Негоди та адаптація: як українські приватні фірми виживають під час російського вторгнення”. Зазначається, що…

Дослідження-Kpmg-66%-керівників-будівельних-компаній-налаштовані-оптимістично

Дослідження KPMG: 66% керівників будівельних компаній налаштовані оптимістично

За даними глобального дослідження KPMG 2023 Global Construction Survey будівельної галузі у світі, настрої у гравців ринку переважно оптимістичні. Про це заявили 66% респондентів, при цьому 78% вважають, що інфраструктурні рушії матимуть позитивний вплив. Натомість…

ТОП-10-найпопулярніших-товарів-онлайн-і-офлайн-у-Varus---аналітика

ТОП-10 найпопулярніших товарів онлайн і офлайн у VARUS – аналітика

В мережі супермаркетів VARUS проаналізували, які продукти найчастіше купували українці за останні 6 місяців залежно від формату покупки – онлайн, офлайн, з доставкою чи самовивозом. У “фізичних” супермаркетах найпопулярнішими категоріями є молочні продукти та яйця,…

Світовий-ринок-ПК-та-планшетів-у-2023-році-чекає-суттєвий-обвал---прогноз

Світовий ринок ПК та планшетів у 2023 році чекає суттєвий обвал – прогноз

Світові поставки персональних комп’ютерів і планшетів цього року скоротяться на 15,2%, до 384,8 млн штук. Про це свідчить прогноз дослідницької компанії International Data Corporation (IDC). Аналітики IDC суттєво погіршили свій прогноз, порівняно із березнем 2023-го,…

Українці-готові-до-великих-покупок-індекс-споживчих-настроїв-у-травні-зріс

Українці готові до великих покупок: індекс споживчих настроїв у травні зріс

У травні 2023 року індекс споживчих настроїв зріс на 7,4 пункту до 92 пунктів. Про це свідчить щомісячне дослідження “Споживчі настрої в Україні” від Info Sapiens. Згідно з його результатами, українці покращили оцінку свого поточного…