
ЗСУ, благодійність та жарти: що є доречним, а що неприйнятним у рекламі брендів під час війни
Дослідницька компанія Gradus Research спеціально до Українського маркетинг-форуму провела дослідження і з’ясувала, що є доречним, а що неприйнятним у комунікації брендів та рекламі під час війни. Війна — остаточно наша нова норма. Це показують і…

Українці майже не змінили оцінку власного добробуту попри зниження доходів – КМІС
Українці майже не змінили самооцінку власного добробуту попри об’єктивне зниження доходів. Про це свідчить соціологічне опитування, проведене Київським міжнародним інститутом соціології (КМІС) з 26 травня по 5 червня. Причиною такого явища є те, що громадяни…

Індекс ділової активності НБУ: будівельні компанії налаштовані найоптимістичніше
Український бізнес третій місяць поспіль позитивно оцінює результати та перспективи роботи. Найоптимістичніші очікування висловлюють підприємства будівництва, які з початку повномасштабної війни були налаштовані найбільш песимістично. Про це свідчать результати щомісячного опитування Національного банку щодо індексу…

Українці все більше використовують каси самообслуговування – аналітика “Епіцентр”
Українці почали частіше користуватися касами самообслуговування (КСО). Про це свідчить аналітика мережі торговельних центрів “Епіцентр”, згідно з якою, у такий спосіб відбувається більше чверті всіх покупок у гіпермаркетах. У першому півріччі 2023 року частка транзакцій,…

Аналітика “Епіцентр”: українці купують більше побутової техніки та електроніки попри війну
Українці почали частіше купувати побутову техніку та електроніку попри повномасштабну війну. Про це УРТЦ повідомили у прес-службі “Епіцентру”. Через ймовірний дефіцит електроенергії влітку, мережа прогнозує зростання попиту на побутові прилади з власними акумуляторами. Особливо активно…

Дослідження Світового банку: лише 3% українських компаній припинили роботу з початку війни
Лише 3% українських компаній повністю закрилися з початку повномасштабної війни, решта 97% не припинили роботи. Про це свідчить дослідження Світового банку “Негоди та адаптація: як українські приватні фірми виживають під час російського вторгнення”. Зазначається, що…

Дослідження KPMG: 66% керівників будівельних компаній налаштовані оптимістично
За даними глобального дослідження KPMG 2023 Global Construction Survey будівельної галузі у світі, настрої у гравців ринку переважно оптимістичні. Про це заявили 66% респондентів, при цьому 78% вважають, що інфраструктурні рушії матимуть позитивний вплив. Натомість…

ТОП-10 найпопулярніших товарів онлайн і офлайн у VARUS – аналітика
В мережі супермаркетів VARUS проаналізували, які продукти найчастіше купували українці за останні 6 місяців залежно від формату покупки – онлайн, офлайн, з доставкою чи самовивозом. У “фізичних” супермаркетах найпопулярнішими категоріями є молочні продукти та яйця,…

Світовий ринок ПК та планшетів у 2023 році чекає суттєвий обвал – прогноз
Світові поставки персональних комп’ютерів і планшетів цього року скоротяться на 15,2%, до 384,8 млн штук. Про це свідчить прогноз дослідницької компанії International Data Corporation (IDC). Аналітики IDC суттєво погіршили свій прогноз, порівняно із березнем 2023-го,…

Українці готові до великих покупок: індекс споживчих настроїв у травні зріс
У травні 2023 року індекс споживчих настроїв зріс на 7,4 пункту до 92 пунктів. Про це свідчить щомісячне дослідження “Споживчі настрої в Україні” від Info Sapiens. Згідно з його результатами, українці покращили оцінку свого поточного…