Понад 40% українських компанії сфери нерухомості планують зарубіжні проєкти у 2023-му
Реалізацію зарубіжних проєктів у 2023 році планують 43,1% українських компаній сфери нерухомості, а 21,6% хоче відкрити за кордоном офіс. Про це свідчить опитування професійної бізнес-спільноти, розповіла співзасновниця URE Club Ольга Соловей. Такий високий рівень можна…
Будівельні компанії вперше за півтора року відзначили покращення – Індекс НБУ
Українські підприємці другий місяць поспіль дають оптимістичну оцінку щодо своєї поточної діяльності. Вперше за останні півтора року зростання свого сектору прогнозують і будівельні компанії. Про це свідчить щомісячне опитування Нацбанку. Воно вказує на те, що…
Сприйняття брендів після виходу з ринку рф: соціологія та медіааналітика LOOQME
Вихід компаній з ринку рф — це потужний ціннісний тригер для бізнесу та суспільства, який на сьогодні неможливо ігнорувати. Його вплив має значення на подальший розвиток бренду та його привабливість для споживачів й інвесторів. Команда…
Понад 60% компаній на ринку нерухомості України скоротили штат – опитування URE Club
Більшість компаній на ринку нерухомості України (62,8%) заявили про скорочення персоналу від 10% до 50%. Про це повідомила співзасновниця URE Club Ольга Соловей, коментуючи результати опитування професійної бізнес-спільноти. Дослідження проводилось навесні 2023-го і згідно з…
Основні тренди нерухомості 2023: що планують українські девелопери
Український клуб нерухомості провів опитування майже 100 представників галузі щодо майбутніх перспектив. Дослідження проводилось протягом березня-квітня 2023 року і за його результатами, негативні економічні наслідки відчули всі учасники ринку, незалежно від регіону роботи. Попри це…
Coca-Cola, Colgate та інші: рейтинг найпопулярніших FMCG-брендів від Kantar
Компанія Kantar, яка займається аналізом ринків в усьому світі, оприлюднила останнє дослідження, що стосується популярності брендів FMCG-товарів. В ньому розглядаються купівельні звички покупців у 53 країнах, що представляють 86% населення світу. Через двозначну інфляцію, яка…
Українці все більше купують товари не першої необхідності – аналітика “Епіцентр”
Українці все більше адаптовуються до воєнних реалій і починають активніше купувати товари не першої необхідності. Про це йдеться у аналітичному звіті будівельного ритейлера “Епіцентр”. За даними компанії, споживання наразі кардинально відрізняється від того, що було…
Частка власних торгових марок на ринку FMCG у Європі досягла 38%
У Європі на частку приватних торгових марок у FMCG припадає 38% від загального обсягу продажів, що дорівнює приблизно 229 мільярдам євро. Про це свідчить останній звіт спеціалізованої компанії Circana про сигнали попиту на FMCG. Він…
Актуальність ВТМ зросла під час війни – чому це вигідно ритейлерам і споживачам
Власні торгові марки є дуже поширеним явищем в усьому світі, в Україні зокрема. Кілька ВТМ має чи не кожна велика роздрібна мережа і здебільшого це продуктові товари, засоби для догляду та гігієни, аптечний асортимент, побутова…
Дослідження НБУ: підприємства торгівлі вперше за 1,5 роки дали позитивні прогнози
У квітні 2023 року український бізнес позитивно оцінив результати своєї діяльності, порівняно з минулим місяцем. Це сталося вперше з жовтня 2021 року. Про це свідчить індекс очікувань ділової активності (ІОДА) від Національного банку, який у…