Аналітика “Епіцентр”: українці купують більше побутової техніки та електроніки попри війну
Українці почали частіше купувати побутову техніку та електроніку попри повномасштабну війну. Про це УРТЦ повідомили у прес-службі “Епіцентру”. Через ймовірний дефіцит електроенергії влітку, мережа прогнозує зростання попиту на побутові прилади з власними акумуляторами. Особливо активно…
Дослідження Світового банку: лише 3% українських компаній припинили роботу з початку війни
Лише 3% українських компаній повністю закрилися з початку повномасштабної війни, решта 97% не припинили роботи. Про це свідчить дослідження Світового банку “Негоди та адаптація: як українські приватні фірми виживають під час російського вторгнення”. Зазначається, що…
Дослідження KPMG: 66% керівників будівельних компаній налаштовані оптимістично
За даними глобального дослідження KPMG 2023 Global Construction Survey будівельної галузі у світі, настрої у гравців ринку переважно оптимістичні. Про це заявили 66% респондентів, при цьому 78% вважають, що інфраструктурні рушії матимуть позитивний вплив. Натомість…
ТОП-10 найпопулярніших товарів онлайн і офлайн у VARUS – аналітика
В мережі супермаркетів VARUS проаналізували, які продукти найчастіше купували українці за останні 6 місяців залежно від формату покупки – онлайн, офлайн, з доставкою чи самовивозом. У “фізичних” супермаркетах найпопулярнішими категоріями є молочні продукти та яйця,…
Світовий ринок ПК та планшетів у 2023 році чекає суттєвий обвал – прогноз
Світові поставки персональних комп’ютерів і планшетів цього року скоротяться на 15,2%, до 384,8 млн штук. Про це свідчить прогноз дослідницької компанії International Data Corporation (IDC). Аналітики IDC суттєво погіршили свій прогноз, порівняно із березнем 2023-го,…
Українці готові до великих покупок: індекс споживчих настроїв у травні зріс
У травні 2023 року індекс споживчих настроїв зріс на 7,4 пункту до 92 пунктів. Про це свідчить щомісячне дослідження “Споживчі настрої в Україні” від Info Sapiens. Згідно з його результатами, українці покращили оцінку свого поточного…
Як змінювався попит на товари в інтернеті з 2010 по 2023 роки – статистика Rozetka
Найбільший український онлайн-ритейлер Rozetka поділився аналітикою про найпопулярніші товари та категорії товарів в інтернеті за 2010-2023 роки. Дослідження компанія випустила до свого 18-річчя. До 2016-го найпопулярнішою категорією товарів на маркетплейсі були комп’ютери та ноутбуки. Потім…
Ольга Смисльонова, “Нова пошта”: як змінились настрої споживачів у e-commerce з початку війни
За час пандемії коронавірусу український ринок електронної комерції виріс на 42%, а після початку повномасштабної війни стрімко пішов на спад. За словами директорки із продажів “Нової пошти” Ольги Смисльонової, на відновлення продажів знадобилось 4 місяці….
VOVK, “Епіцентр”, Tefal та інші: “Вибір року” оприлюднив щорічний список товарів і послуг
Міжнародний фестиваль-конкурс “Вибір року” оголосив щорічний список товарів та послуг №1 в Україні. Результати конкурсу ґрунтуються на всеукраїнському дослідженні, яке провело Ipsos Ukraine на замовлення “Вибір року”. Також в оцінюванні беруть участь експертне журі, представники…
Світові бренди переходять на “lo-fi” відео – що це і як впливає на сприйняття аудиторії
За даними маркетингових досліджень, відео без ретельної обробки та студійних ефектів може бути більш результативним, ніж якісне, зняте професійно рекламне відео. Багато брендів намагаються привернути увагу саме за допомогою відео-контенту, тож багато уваги приділяють постпродакшну…