Дослідження НБУ: підприємства торгівлі вперше за 1,5 роки дали позитивні прогнози
У квітні 2023 року український бізнес позитивно оцінив результати своєї діяльності, порівняно з минулим місяцем. Це сталося вперше з жовтня 2021 року. Про це свідчить індекс очікувань ділової активності (ІОДА) від Національного банку, який у…
Огляд ринку торгової нерухомості Києва (дослідження CBRE Ukraine)
↑ 1.59М Загальна пропозиція, кв.м. (+1% р/р) ↑ 22К Нова пропозиція, кв.м. (-88% з поч. року) ↑ 17% Вакантність, кв.м. (+10 п.п. р/р) ↓ $35-$60 Ставка на кращі приміщення (-30% YTD), грн/кв.м/міс
Rozetka, Silpo, Allo та інші: рітейл став лідером рейтингу рекламодавців в інтернеті
Рітейл та e-commerce найбільше інвестують в інтернет-рекламу, а показники охоплень навіть повернулися до довоєнних. Про це свідчить аналіз активності топових рекламодавців у digital за лютий 2023 року від агенції Mix Digital, за допомогою інструмента Gemius…
Євгенія Близнюк, Gradus Research: як рік війни змінив купівельну поведінку і звички українців
Війна зробила українців значно чутливішими до репутації брендів, і змусила робити свій вибір ще більш раціонально. Про те, як саме змінилися споживчі настрої за 2022 рік і як брендам адаптуватись під нові потреби аудиторії, розповіла…
Просідання на понад 60%. Як ринок е-commerce пережив віялові відключення світла
Відключення електроенергії внаслідок масованих ракетних атак серйозно вплинули на роботу онлайн-магазинів та поведінку покупців. Тому гравці ринку електронної комерції розповіли, наскільки болючими була для них енергетична ситуація і як вони відновлюються після зими. За даними…
Чи готові європейські споживачі сприймати українські бренди – дослідження
Українські компанії активно розглядають можливість розширення географії бізнесу за рахунок європейських країн. Але побоювання щодо відкритості європейських споживачів до наших брендів все ж є. Тому компанія Gradus Research провела дослідження, яке показало, що європейці віддають…
Скільки магазинів відновили роботу в Україні за рік повномасштабної війни – дослідження RAU
Через рік повномасштабної війни закритими залишаються лише 5% торгових об’єктів/магазинів. Показник зменшився на 24% за 12 місяців війни. Про це свідчить дослідження, яке проводиться серед членів асоціації Асоціації рітейлерів України. За даними RAU, через 12…
Майже 70% українців свідомо обирають вітчизняні бренди в магазинах
69% українців свідомо обирають товари вітчизняних виробників під час здійснення покупок. Про це йдеться у опитуванні дослідницької компанії Gradus Research, результати якого є у розпорядженні “Укрінформ”. Зазначається, що у поведінці українських споживачів чітко проглядається свідомий…
Як війна змінила споживчу поведінку українців у 2022 році
10 місяців життя у стані війни серйозно вплинули на формування нових споживчих патернів серед українців. Дослідницька компанія Gradus Research дослідила, чи вони й надалі залишаються вірними улюбленим брендам, що для них зараз є ключовим фактором…
Понад 60% українців не планують відмовлятися від новорічного шопінгу
Зимові свята в Україні цього року пройдуть під час війни. Попри всі виклики воєнного часу українці планують святкувати життя з надією на якнайскорішу перемогу. Про це свідчать результати опитування українських споживачів компанії «Делойт» в Україні….