Rozetka, Silpo, Allo та інші: рітейл став лідером рейтингу рекламодавців в інтернеті
Рітейл та e-commerce найбільше інвестують в інтернет-рекламу, а показники охоплень навіть повернулися до довоєнних. Про це свідчить аналіз активності топових рекламодавців у digital за лютий 2023 року від агенції Mix Digital, за допомогою інструмента Gemius…
Євгенія Близнюк, Gradus Research: як рік війни змінив купівельну поведінку і звички українців
Війна зробила українців значно чутливішими до репутації брендів, і змусила робити свій вибір ще більш раціонально. Про те, як саме змінилися споживчі настрої за 2022 рік і як брендам адаптуватись під нові потреби аудиторії, розповіла…
Просідання на понад 60%. Як ринок е-commerce пережив віялові відключення світла
Відключення електроенергії внаслідок масованих ракетних атак серйозно вплинули на роботу онлайн-магазинів та поведінку покупців. Тому гравці ринку електронної комерції розповіли, наскільки болючими була для них енергетична ситуація і як вони відновлюються після зими. За даними…
Чи готові європейські споживачі сприймати українські бренди – дослідження
Українські компанії активно розглядають можливість розширення географії бізнесу за рахунок європейських країн. Але побоювання щодо відкритості європейських споживачів до наших брендів все ж є. Тому компанія Gradus Research провела дослідження, яке показало, що європейці віддають…
Скільки магазинів відновили роботу в Україні за рік повномасштабної війни – дослідження RAU
Через рік повномасштабної війни закритими залишаються лише 5% торгових об’єктів/магазинів. Показник зменшився на 24% за 12 місяців війни. Про це свідчить дослідження, яке проводиться серед членів асоціації Асоціації рітейлерів України. За даними RAU, через 12…
Майже 70% українців свідомо обирають вітчизняні бренди в магазинах
69% українців свідомо обирають товари вітчизняних виробників під час здійснення покупок. Про це йдеться у опитуванні дослідницької компанії Gradus Research, результати якого є у розпорядженні “Укрінформ”. Зазначається, що у поведінці українських споживачів чітко проглядається свідомий…
Як війна змінила споживчу поведінку українців у 2022 році
10 місяців життя у стані війни серйозно вплинули на формування нових споживчих патернів серед українців. Дослідницька компанія Gradus Research дослідила, чи вони й надалі залишаються вірними улюбленим брендам, що для них зараз є ключовим фактором…
Понад 60% українців не планують відмовлятися від новорічного шопінгу
Зимові свята в Україні цього року пройдуть під час війни. Попри всі виклики воєнного часу українці планують святкувати життя з надією на якнайскорішу перемогу. Про це свідчать результати опитування українських споживачів компанії «Делойт» в Україні….
Дослідження УРТЦ: Ринок торгової нерухомості України у 2022 році. Вплив війни.
You can find English version of the Report here. Українська Рада Торгових Центрів підрахувала збитки індустрії торгових центрів через агресію з боку росії. Загальні втрати галузі за перші 4 місяці війни склали 9,9 млрд доларів…
Індекс Самопочуття Рітейлу стартував: в Україні відстежуватимуть динаміку роботи ТЦ
Українська Рада Торгових Центрів анонсує новий постійно діючий проєкт — розрахунок Індексу Самопочуття Рітейлу, або англійською — Retail Well-Being Index (RWBI). Сьогодні наш співрозмовник — автор методики його розрахунку, Голова дослідницької групи Української Ради Торгових…