Barbie-трафік на маркетплейсі АЛЛО зріс утричі напередодні прем’єри
Національний маркетплейс АЛЛО проаналізував реакцію клієнтів на прем’єру фільму Barbie та динаміку продажів популярної ляльки на платформі. Результатами із УРТЦ поділились у прес-службі компанії. Лялька Barbie завжди була популярною і користувалася стабільним попитом серед клієнтів…
Скільки податків сплатили українські ритейлери за рік великої війни – дослідження
Протягом минулого року українські компанії із різних галузей роздрібної торгівлі заплатили понад 90 млрд грн податків. Про це свідчить дослідження, проведене Асоціацією рітейлерів України. Згідно з ним, 40% (35 млрд грн) зі сплачених податків прийшлося…
Українці не готові до великих покупок: індекс споживчих настроїв погіршився за всіма показниками
Індекс споживчих настроїв українців погіршився за всіма індикаторами у червні 2023 року. Про це свідчить щомісячне дослідження агентства Info Sapiens. Зазначається, що падіння зафіксовано як у оцінці особистого матеріального становища, так і у настроях щодо…
Український ритейл під час війни: мережам вдалося відновити роботу 99% магазинів
Наразі закритим залишається лише 1% торгових об’єктів/магазинів в Україні. З початку повномасштабної війни цей показник зменшився на 28%, свідчить дослідження серед членів Асоціації ритейлерів України. Згідно з його даними, через 16 місяців з 16 935…
Найбільше – у торгівлі: українці у червні відкрили рекордну кількість нових ФОПів
У червні 2023 року українці відкрили рекордну кількість ФОПів за останні три роки. Підприємців побільшало на понад 31 тисячу, свідчать дані сервісу Опендатабот. Найбільш популярною сферою минулого місяця стала роздрібна торгівля. Загалом, за перші півроку…
Індекс самопочуття ритейлу (RWBI) у червні незначно знизився через сезонний фактор
Показник Індексу самопочуття ритейлу (RWBI) в Україні в червні 2023 р. становить 28,6 пунктів, що на 0,2 пункти менше, ніж в травні. Невелике зниження обумовлено традиційним зменшення відвідуваності влітку. З початку року Індекс стабілізувався, коливання…
ЗСУ, благодійність та жарти: що є доречним, а що неприйнятним у рекламі брендів під час війни
Дослідницька компанія Gradus Research спеціально до Українського маркетинг-форуму провела дослідження і з’ясувала, що є доречним, а що неприйнятним у комунікації брендів та рекламі під час війни. Війна — остаточно наша нова норма. Це показують і…
Українці майже не змінили оцінку власного добробуту попри зниження доходів – КМІС
Українці майже не змінили самооцінку власного добробуту попри об’єктивне зниження доходів. Про це свідчить соціологічне опитування, проведене Київським міжнародним інститутом соціології (КМІС) з 26 травня по 5 червня. Причиною такого явища є те, що громадяни…
Індекс ділової активності НБУ: будівельні компанії налаштовані найоптимістичніше
Український бізнес третій місяць поспіль позитивно оцінює результати та перспективи роботи. Найоптимістичніші очікування висловлюють підприємства будівництва, які з початку повномасштабної війни були налаштовані найбільш песимістично. Про це свідчать результати щомісячного опитування Національного банку щодо індексу…
Українці все більше використовують каси самообслуговування – аналітика “Епіцентр”
Українці почали частіше користуватися касами самообслуговування (КСО). Про це свідчить аналітика мережі торговельних центрів “Епіцентр”, згідно з якою, у такий спосіб відбувається більше чверті всіх покупок у гіпермаркетах. У першому півріччі 2023 року частка транзакцій,…