Будівельні компанії вперше за півтора року відзначили покращення - Індекс НБУ

Будівельні компанії вперше за півтора року відзначили покращення – Індекс НБУ

Українські підприємці другий місяць поспіль дають оптимістичну оцінку щодо своєї поточної діяльності. Вперше за останні півтора року зростання свого сектору прогнозують і будівельні компанії. Про це свідчить щомісячне опитування Нацбанку. Воно вказує на те, що…

Сприйняття брендів після виходу з ринку рф соціологія та медіааналітика LOOQME

Сприйняття брендів після виходу з ринку рф: соціологія та медіааналітика LOOQME

Вихід компаній з ринку рф — це потужний ціннісний тригер для бізнесу та суспільства, який на сьогодні неможливо ігнорувати. Його вплив має значення на подальший розвиток бренду та його привабливість для споживачів й інвесторів. Команда…

Понад 60% компаній на ринку нерухомості України скоротили штат – опитування URE Club

Понад 60% компаній на ринку нерухомості України скоротили штат – опитування URE Club

Більшість компаній на ринку нерухомості України (62,8%) заявили про скорочення персоналу від 10% до 50%. Про це повідомила співзасновниця URE Club Ольга Соловей, коментуючи результати опитування професійної бізнес-спільноти. Дослідження проводилось навесні 2023-го і згідно з…

Основні тренди нерухомості 2023: що планують українські девелопери

Основні тренди нерухомості 2023: що планують українські девелопери

Український клуб нерухомості провів опитування майже 100 представників галузі щодо майбутніх перспектив. Дослідження проводилось протягом березня-квітня 2023 року і за його результатами, негативні економічні наслідки відчули всі учасники ринку, незалежно від регіону роботи. Попри це…

Coca-Cola, Colgate та інші рейтинг найпопулярніших FMCG-брендів від Kantar

Coca-Cola, Colgate та інші: рейтинг найпопулярніших FMCG-брендів від Kantar

Компанія Kantar, яка займається аналізом ринків в усьому світі, оприлюднила останнє дослідження, що стосується популярності брендів FMCG-товарів. В ньому розглядаються купівельні звички покупців у 53 країнах, що представляють 86% населення світу. Через двозначну інфляцію, яка…

Українці все більше купують товари не першої необхідності - аналітика “Епіцентр”

Українці все більше купують товари не першої необхідності – аналітика “Епіцентр”

Українці все більше адаптовуються до воєнних реалій і починають активніше купувати товари не першої необхідності. Про це йдеться у аналітичному звіті будівельного ритейлера “Епіцентр”. За даними компанії, споживання наразі кардинально відрізняється від того, що було…

Частка власних торгових марок на ринку FMCG у Європі досягла 38%

Частка власних торгових марок на ринку FMCG у Європі досягла 38%

У Європі на частку приватних торгових марок у FMCG припадає 38% від загального обсягу продажів, що дорівнює приблизно 229 мільярдам євро. Про це свідчить останній звіт спеціалізованої компанії Circana про сигнали попиту на FMCG. Він…

Актуальність ВТМ зросла під час війни - чому це вигідно ритейлерам і споживачам

Актуальність ВТМ зросла під час війни – чому це вигідно ритейлерам і споживачам

Власні торгові марки є дуже поширеним явищем в усьому світі, в Україні зокрема. Кілька ВТМ має чи не кожна велика роздрібна мережа і здебільшого це продуктові товари, засоби для догляду та гігієни, аптечний асортимент, побутова…

Дослідження НБУ: підприємства торгівлі вперше за 1,5 роки дали позитивні прогнози

Дослідження НБУ: підприємства торгівлі вперше за 1,5 роки дали позитивні прогнози

У квітні 2023 року український бізнес позитивно оцінив результати своєї діяльності, порівняно з минулим місяцем. Це сталося вперше з жовтня 2021 року. Про це свідчить індекс очікувань ділової активності (ІОДА) від Національного банку, який у…

Огляд-ринку-торгової-нерухомості-Києва-та-регіонів---cbre-ukraine-ukrainska-rada-torgovykh-tsentriv

Огляд ринку торгової нерухомості Києва (дослідження CBRE Ukraine)

↑ 1.59М Загальна пропозиція, кв.м. (+1% р/р) ↑ 22К Нова пропозиція, кв.м. (-88% з поч. року) ↑ 17% Вакантність, кв.м. (+10 п.п. р/р) ↓ $35-$60 Ставка на кращі приміщення (-30% YTD), грн/кв.м/міс