ТОП-10 АЗС 2023: аналітика ринку автозаправних станцій від Ukrainian Business Award та LOOQME
Платформа моніторингу та аналітики LOOQME разом з премією Ukrainian Business Award дослідили медіаактивність десяти українських АЗС протягом липня-вересня 2023 року у всеукраїнській і регіональній пресі, інтернеті, на телебаченні, радіо та в інформагентствах. Усього проаналізовано майже…
Інфляція, ріст середнього чеку та попередня реєстрація: чого очікують ритейлери на Чорну п’ятницю 2023
Цьогоріч шопінг у Чорну п’ятницю планують 57% українців, і майже третина з них готова витратити понад 5000 грн, свідчать дані опитування Kantar Ukraine. Плани споживачів цього року менш масштабні, ніж були у період до повномасштабної…
Чорна п’ятниця 2023: скільки і чому планують купувати українці у день розпродажів під час війни
За майже два роки повномасштабної війни рівень знань українців про акції до Чорної п’ятниці дещо знизився, однак цей день все ще залишається найвідомішим розпродажем. Про це свідчить опитування Kantar Україна, де зазначається, що 85% респондентів…
Всесвітній день шопінгу: що найчастіше купують українці у період розпродажів (аналітика Rozetka)
У суботу, 11 листопада, відзначають Всесвітній день шопінгу, напередодні якого стартував сезон знижок в офлайнових та інтернет-магазинах. Найбільший український онлайн-ритейлер Rozetka проаналізував, які товари найпопулярніші серед покупців уже зараз та як цього року відбувається розпродаж….
Половина реєстрацій ФОП восени у галузі роздрібної та оптової торгівлі – статистика
За вересень-жовтень 2023 року в Україні було зареєстровано на 45% більше нових фізосіб-підприємців, ніж за аналогічний період 2022 року. Про це свідчать дані аналітики платформи великих даних VKURSI. Згідно з ними, восени цього року було…
Дефіцит кваліфікованих кадрів на будмайданчиках доходить до 50% – опитування девелоперів
Дефіцит кваліфікованих кадрів на будмайданчиках України становить до 50%. Стосується це як технічних, так і робітничих спеціальностей. Про це свідчить опитування девелоперів, проведене агентством “Інтерфакс-Україна”. Потреба в людях на будмайданчиках тільки збільшується, оскільки будівельний ринок…
Прибутки, виторг та динаміка: рейтинг топ-25 ритейлерів України
Повномасштабна війна не похитнула позиції великого українського бізнесу, попри втрати у всіх секторах економіки, декому вдалося не лише втримати позиції, а й наростити прибутки за надскладний 2022 рік. Видання Forbes уперше презентувало рейтинг з 200…
Топ-15 осінніх товарів: що українці купували онлайн у вересні-жовтні 2023 (інфографіка)
Аналітики сервісу доставки продуктів Zakaz.ua підсумували результати онлайн-продажів за вересень-жовтень 2023 року і з’ясували, які продукти та категорії товарів найбільше замовляли українці в супермаркетах за цей період. У п’ятірці лідерів незмінно залишаються банани, курятина та…
Вперше в історії імпорт чоловічого одягу в Україну перевищив імпорт жіночого – НБУ
Економічні зміни, спричинені повномасштабною війною, призвели до фундаментального дефіциту товарів в країні та докорінно змінили тенденції товарної номенклатури імпорту. Так, вперше в історії незалежної України, закупівлі чоловічого одягу перевищили імпорт жіночого одягу, ще й зі…
Реклама брендів під час війни: який маркетинг хочуть бачити українці (опитування)
У другій половині 2023 року українці хочуть бачити рекламу товарів та послуг і очікують від неї більшої креативності. Про це свідчать дані дослідження Kantar Україна, проведеного у серпні 2023 року. Згідно з ними, все більше…