Економлять-на-фруктах-та-овочах-як-змінилась-купівельна-поведінка-українців-у-2023-му

Економлять на фруктах та овочах: як змінилась купівельна поведінка українців у 2023-му

Протягом 2023 року порівняно з довоєнним 2021-м в Україні найбільше подорожчали овочі та фрукти. Через це українці стали частіше відмовлятися від покупки товарів цієї категорії у супермаркетах. Про це розповів співвласник і керівник досліджень компанії…

В-ТРЦ-та-супермаркетах-яким-буде-різдвяно-новорічний-шопінг-українців-у-2023-році-(дослідження)

В ТРЦ та супермаркетах: яким буде різдвяно-новорічний шопінг українців у 2023 році (дослідження)

Аудиторська компанія “Делойт” дослідила плани українців на різдвяно-новорічний шопінг у 2023 році. Аналітики вирахували, скільки споживачі готові витратити на подарунки, що взагалі купуватимуть і скільки людей спрямує гроші на допомогу ЗСУ та цивільним. Незважаючи на…

Майже-90%-споживачів-купували-товари-на-основі-рекомендації-інфлюенсерів---дослідження

Майже 90% споживачів купували товари на основі рекомендації інфлюенсерів – дослідження

Міжнародна маркетингова платформа для авторів Vamp провела дослідження купівельних звичок користувачів і з’ясувала, що 88% респондентів купували щось на основі рекомендації впливових осіб, так званих інфлюенсерів, за останні півроку. При чому маркетинг інфлюенсерів найбільш ефективний…

Торгівля-і-будівництво-другий-місяць-поспіль-знижують-оцінки-своєї-діяльності---індекс-НБУ

Торгівля і будівництво другий місяць поспіль знижують оцінки своєї діяльності – індекс НБУ

У листопаді 2023 року український бізнес зберіг стримані оцінки результатів своєї діяльності. Про це свідчить щомісячне опитування Національного Банку в рамках дослідження індексу очікувань ділової активності (ІОДА). У листопаді показник залишився нижче нейтрального рівня (50…

Брак-персоналу-і-нові-ринки-збуту-Mastercard-дослідив-український-бізнес-у-2023-році

Брак персоналу і нові ринки збуту: Mastercard дослідив український бізнес у 2023 році

Міжнародна платіжна система Mastercard представила своє щорічне дослідження SME Index 2023, в рамках якого вивчила стан та ключові потреби мікро-, малого та середнього бізнесу в Україні, а також перспективи їхнього розвитку. Так, згідно з результатами,…

Чорна-п'ятниця-у-АЛЛО-покупці-пішли-в-офлайн,-середній-чек-зріс,-а-вподобання-змінилися-(інфографіка)

Чорна п’ятниця в АЛЛО: покупці пішли в онлайн, середній чек зріс, а вподобання змінилися (інфографіка)

Нещодавно в Україні та по всьому світу пройшов наймасштабніший розпродаж року – Чорна п’ятниця. Українські ритейлери у 2023-му вирішили почати його раніше та продовжити на вихідні, наприклад, у мережі АЛЛО розпродаж тривав з 17 по…

Скільки-українці-витрачають-з-банківських-карток-у-супермаркетах---статистика-НБУ

Скільки українці витрачають з банківських карток у супермаркетах – статистика НБУ

Кількість безготівкових розрахунків в Україні перебуває на високому рівні та зростає надалі. Кількість операцій з використанням платіжних карток, емітованих українськими банками у III кварталі 2023 року становила 1 972,5 млн шт., а їхня загальна сума…

Індекс-споживчих-настроїв-українці-у-жовтні-впав-до-рівня-літа-2022-року

Індекс споживчих настроїв українців у жовтні впав до рівня літа 2022 року

У жовтні індекс споживчих настроїв (ІСН) українців знизився на 2,8 пунктів до 79,9 пунктів (за шкалою від 0 до 200). Востаннє такий низький показник спостерігався у серпні 2022 року (75,3 п), однак вже наступного місяця…

Скільки-людей-повернеться-додому-Дослідження

Скільки людей повернеться додому? Дослідження

Одна з найбільших девелоперських компаній України Budhouse Group у листопаді 2023 року провела опитування підписників своїх торговельних центрів у Харкові та Херсоні з метою з’ясувати, де вони перебувають зараз та за яких умов планують повертатися….

Попит-на-українські-товари-зріс-на-70%-що-купують-на-Rozetka-у-Чорну-п'ятницю

Попит на українські товари зріс на 70%: що купують на Rozetka у Чорну п’ятницю

В останню пʼятницю листопада та напередодні по всьому світі та в Україні відбувається наймасштабніший розпродаж року, який називають Чорна пʼятниця. Онлайн-ритейлер Rozetka проаналізував, що в цей період купують найчастіше та як змінюється попит на товари,…