Дефіцит-кадрів-та-безпекові-ризики-галузі-будівництва-та-торгівлі-погіршили-ділові-очікування-у-жовтні

Нестача кадрів та безпекові ризики: будівництво та торгівля погіршили ділові очікування у жовтні

У жовтні український бізнес погіршив індекс очікувань ділової активності, він опустився нижче нейтрального рівня (50 пунктів) та становить 49,6 пунктів. Про це свідчать результати щомісячного опитування підприємств Національним банком. На ділові очікування бізнесу у жовтні…

Кількість-комерційних-пошукових-запитів-українською-невпинно-зростає---дослідження-Promodo

Кількість комерційних пошукових запитів українською невпинно зростає – дослідження Promodo

Агенція інтернет-маркетингу Promodo проаналізувала мовну динаміку в пошуковику за три роки та розробила універсальний алгоритм дій щодо роботи з українською версією сайтів. За даними компанії, у 2021 році відсоток запитів українською серед загальної кількості комерційних…

Професія-будівельника-стане-найзатребуванішою-в-Україні-після-війни

Професія будівельника стане найзатребуванішою в Україні після війни

Під час повоєнного відновлення України найбільш затребуваними спеціалістами на ринку праці будуть фахівці будівельної сфери. Про це заявили у Науково-дослідному інституті соціально-економічного розвитку Києва на основі аналізу тенденцій і трансформаційних змін на ринку праці за…

Не-готові-до-великих-покупок-індекс-споживчих-настроїв-українців-впав-у-вересні

Не готові до великих покупок: індекс споживчих настроїв українців впав у вересні

Індекс споживчих настроїв українців у вересні знизився на 2,1 пункти і становив 82,8 пункти (за шкалою від 0 до 200). Про це свідчать дані дослідження агентства Info Sapiens. Зазначається, що у вересні зменшився показник як…

Індекс-самопочуття-ритейлу-(rwbi)-у-вересні-2023-го-сягнув-найвищого-значення-з-початку-повномасштабного-вторгнення

Індекс самопочуття ритейлу (RWBI) у вересні 2023-го сягнув найвищого значення з початку війни

Показник Індексу самопочуття ритейлу (RWBI) в Україні у вересні 2023 року продемонстрував зростання до 29,3 пунктів, що на 0,5 пункти вище серпневого показника. Вересневий показник повторив пік грудня 2022 року, що є максимальним показником RWBI…

ЛУН-назвав-найвпізнаваніших-девелоперів-Києва-у-2023-році-(інфографіка)

ЛУН назвав найвпізнаваніших девелоперів Києва у 2023 році (інфографіка)

Компанія “Київміськбуд” стала найбільш впізнаваним столичним девелопером, цей бренд знали 74% опитаних під час дослідження ЛУН, проведеного у вересні цього року. Про це повідомила директорка порталу аналітики ЛУН Олена Унаньян на щорічній зустрічі девелоперів RED…

Топ-10-продуктових-ритейлерів-за-кількістю-точок-та-темпами-відкриттів-інфографіка

Топ-10 продуктових ритейлерів за кількістю точок та темпами відкриттів – інфографіка

Дослідницька компанія GT Partners Ukraine підготувала черговий звіт щодо українського ринку ритейлу. У ньому експерти проаналізували головні тренди першої половини 2023 року, кількість магазинів, яку вдалося відкрити мережам, регіони, у які вони почали експансію та…

Кожен-другий-покупець-на-завершує-покупку,-якщо-не-знаходить-промокоду-на-знижку-дослідження

Кожен другий покупець не завершує покупку, якщо не знаходить промокоду на знижку – дослідження

Купони, як спосіб привернути увагу та збільшити продажі, використовують провідні ритейлери по всьому світу. А сьогодні цей інструмент набув особливої важливості, оскільки майже кожен другий потенційний покупець залишає кошик без завершення оформлення покупки, якщо не…

Підготовка-до-зими-20232024-у-Епіцентр-відзначають-зміну-поведінки-споживачів

Підготовка до зими 2023/2024: у “Епіцентр” відзначають зміну поведінки споживачів

Директорка напряму Автогрупа та інструменти мережі “Епіцентр” Ольга Ющенко розповіла, що цього року, напередодні опалювального сезону, українці віддають перевагу потужнішим джерелам живлення. Про це, та про підготовку українців до можливих блекаутів, експертка розповіла у колонці…

“Нова-Пошта”,-АТБ-та-інші-рейтинг-найдорожчих-українських-брендів-(інфографіка)

“Нова Пошта”, “АТБ” та інші: рейтинг найдорожчих українських брендів (інфографіка)

Поштовий оператор “Нова Пошта” став найдорожчим українським брендом, лише ім’я компанії та все, що з ним пов’язано, оцінюється орієнтовно у 192 млн. доларів. Про це йдеться у дослідженні NV разом із MPP Consulting, які з’ясували…