Індекс самопочуття ритейлу (RWBI) у листопаді сягнув найвищого рівня з початку війни
У листопаді 2023 року показник Індексу самопочуття ритейлу (RWBI) в Україні додав 0,5 пункти в порівнянні з жовтнем та сягнув 29,6 пунктів, що є максимальним показником з початку повномасштабного вторгнення росії на територію України. Якщо…
Від’їзд українців та високі ціни: у Польщі фіксують рекордне падіння відвідуваності ТРЦ
У листопаді трафік у торговельних центрах Польщі скоротився майже на 23% порівняно з аналогічним періодом минулого року. На думку експертів, на це впливають ціни пропонованих там продуктів. Також відзначається, що середній час перебування в ТРЦ…
Українці витратили понад 180 млрд грн на маркетплейсах – ТОП товарів у 2023 році
Загальна сума інтернет-покупок українців протягом 2023 року склала 182 мільярди гривень, що на 21% більше, ніж у 2022-му. Про це свідчать дані групи компаній EVO, до якої належать Prom, Shafa, Kabanchik та інші маркетплейси. Тепер…
Будівництво та нерухомість у ТОПі за кількістю релокованих бізнесів з початку війни (інфографіка)
Від початку повномасштабного вторгнення 7820 українських бізнесів змінили регіон реєстрації, майже половина релокованих підприємств (44%) відносяться до сфери оптової торгівлі. Про це свідчать дані сервісу моніторингу “Опендатабот” станом на кінець жовтня 2023 року. У ТОПі…
У 2023 році продажі дитячих іграшок зросли вдвічі – аналітика АЛЛО
2023 рік, попри війну та міграцію, став в Україні роком зростання попиту на товари для дітей. Про це УРТЦ розповіли у прес-службі національного маркетплейсу АЛЛО. Ритейлер проаналізував динаміку категорії “Товари для дітей” та з’ясував, які…
Гендерні відмінності у онлайн-покупках: VARUS представив детальний портрет покупця e-commerce
E-commerce розвивається в усьому світі і споживачі все частіше вдаються до онлайн-покупок у порівнянні з традиційними магазинами. У США кількість покупців, які ніколи не займалися шопінгом в інтернеті знизилася до 30%. У той же час,…
Патріотичність та ціна. На що українці звертають увагу при виборі брендів (опитування)
Українські споживачі хочуть отримувати якісні товари від патріотичних виробників за відносно невеликі кошти. Про це свідчать результати передріздвяного дослідження компанії Postmen, у опитуванні взяли участь 1 169 респондентів. Так, для 69% учасників опитування важливо, аби знайомі…
Продажі товарів власних торгових марок в Україні перевищили довоєнні показники – дослідження
Обсяги продажів мережами товарів під власними торговельними марками (private label) в Україні в 2023 році перевищили довоєнні показники. Про це йдеться у дослідженні компанії NielsenIQ, яка спеціалізується на аналізі споживчих ринків. Згідно з результатами аналізу,…
Єворпейські ритейлери відзначають ріст популярності програм лояльності – дослідження
Більше половини провідних ритейлерів Європи (53%) відзначають збільшення використання програм лояльності за останні роки. Про це йдеться у новому дослідженні глобальної компанії аналізу даних про клієнтів dunnhumby. У звіті подається інформація про 24 великих роздрібних…
Аналітика VARUS: що найчастіше шукають українці під час онлайн-замовлень
Мережа супермаркетів VARUS проаналізувала пошукові запити покупців, які роблять онлайн-замовлення, та склала перелік найбільш популярних товарів. Зазначається, що він змінюється залежно від сезону та економічних факторів. Так, у листопаді абсолютними лідерами за кількістю пошуків на…