Кожен п’ятий покупець стикався із генеративним штучним інтелектом під час шопінгу – дослідження
П’ята частина європейських споживачів уже використовувала генеративні інструменти штучного інтелекту під час покупок. При цьому 72% знають про використання цієї технології під час покупок, свідчить нове дослідження Capgemini. Згідно зі звітом, приблизно половина з тих,…
Стали менше купувати. Що найбільше цікавило українців на OLX у 2023 році (аналітика)
Мобільні телефони та смартфони залишаються лідерами за попитом в українців серед товарів у розділі “Електроніка”. Про це свідчать дані аналізу OLX Україна. Так, протягом 2023 року на платформі опублікували 1,1 млн оголошень, на які отримали…
Індекс самопочуття ритейлу (RWBI) в Україні не змінився попри складний грудень
Незважаючи на те, що грудень 2023 року виявився рекордним за тривалістю тривог під час роботи торгових центрів з початку повномасштабного вторгнення рф на територію України, Індекс самопочуття ритейлу (RWBI) в Україні не змінився в порівнянні…
Каси самообслуговування знижують лояльність покупців до магазину – дослідження
Каси самообслуговування можуть знижувати лояльність покупців до магазину та створюють певні додаткові проблеми для ритейлерів. Про це свідчить дослідження Коледжу бізнесу LeBow при Дрекселіському університеті. Автори дослідження зазначають, що вирішили провести опитування покупців, оскільки вплив…
Регіональна нерівність зростає: як змінилася купівельна спроможність у Європі за 10 років (дослідження)
Новий аналіз купівельної спроможності в Європі продемонстрував зростаючу нерівність між окремими країнами, регіонами та групами населення. Про це йдеться у дослідженні RegioData Research. 2023 рік у Європі ознаменувався поновленням зростання купівельної спроможності, порівняно з 2022-м…
Український ринок e-commerce активно відновлюється – головні тенденції інтернет-торгівлі
Онлайн торгівля товарами та послугами в Україні не лише повертається до довоєнних показників, а й демонструє досить стрімке зростання. 2023 рік виявився рекордним для багатьох ніш у бізнесі, українські e-commerce майданчики ростуть навіть швидше за…
Більше половини українців економлять на продуктах харчування – дослідження
Більше половини українців, а саме 54% покупців, намагаються заощаджувати під час шопінгу. Стосується це як продуктів харчування, так і інших товарів. Про це йдеться у дослідженні ритейл-ринку від Kantar Ukraine. Аналітики відзначають зростання інтересу з…
Що купували українці на різдвяно-новорічні свята – аналітика VARUS
Різдвяно-новорічний період минув, а з ним і період ажіотажного попиту. Зміна календаря збільшила продаж тематичних товарів в останні тижні грудня, але також лишився попит на святкові позиції і на початку січня. Сервіс усвідомлених покупок VARUS.UA…
Виручка закладів харчування зросла на 30%: скільки українці витрачали у ресторанах у 2023-му
У другому півріччі 2023 року виручка закладів громадського харчування України зросла на 30%, порівняно з аналогічним періодом 2022 року. При цьому відвідуваність збільшилась на 10%, а середній чек — на 18%, йдеться у аналізі підсумків…
Чого очікує український бізнес у 2024 році – опитування НБУ
Український бізнес третій квартал поспіль очікує зростання ділової активності в наступні 12 місяців, втім, нижчими темпами. Про це свідчать дані опитування Нацбанку в четвертому кварталі 2023 року. Згідно з ними, Індекс ділових очікувань підприємств (ІДО)…