Будівництво-та-нерухомість-у-ТОПі-за-кількістю-релокованих-бізнесів-з-початку-війни

Будівництво та нерухомість у ТОПі за кількістю релокованих бізнесів з початку війни (інфографіка)

Від початку повномасштабного вторгнення 7820 українських бізнесів змінили регіон реєстрації, майже половина релокованих підприємств (44%) відносяться до сфери оптової торгівлі. Про це свідчать дані сервісу моніторингу “Опендатабот” станом на кінець жовтня 2023 року. У ТОПі…

У-2023-році-продажі-дитячих-іграшок-зросли-вдвічі---аналітика-АЛЛО

У 2023 році продажі дитячих іграшок зросли вдвічі – аналітика АЛЛО

2023 рік, попри війну та міграцію, став в Україні роком зростання попиту на товари для дітей. Про це УРТЦ розповіли у прес-службі національного маркетплейсу АЛЛО. Ритейлер проаналізував динаміку категорії “Товари для дітей” та з’ясував, які…

Гендерні-відмінності-у-онлайн-покупках-Varus-представив-детальний-портрет-покупця-E-commerce

Гендерні відмінності у онлайн-покупках: VARUS представив детальний портрет покупця e-commerce

E-commerce розвивається в усьому світі і споживачі все частіше вдаються до онлайн-покупок у порівнянні з традиційними магазинами. У США кількість покупців, які ніколи не займалися шопінгом в інтернеті знизилася до 30%. У той же час,…

Патріотичність та ціна. На що українці звертають увагу при виборі брендів (опитування)

Патріотичність та ціна. На що українці звертають увагу при виборі брендів (опитування)

Українські споживачі хочуть отримувати якісні товари від патріотичних виробників за відносно невеликі кошти. Про це свідчать результати передріздвяного дослідження компанії Postmen, у опитуванні взяли участь 1 169 респондентів. Так, для 69% учасників опитування важливо, аби знайомі…

Продажі-товарів-власних-торгових-марок-в-Україні-перевищили-довоєнні-показники---дослідження

Продажі товарів власних торгових марок в Україні перевищили довоєнні показники – дослідження

Обсяги продажів мережами товарів під власними торговельними марками (private label) в Україні в 2023 році перевищили довоєнні показники. Про це йдеться у дослідженні компанії NielsenIQ, яка спеціалізується на аналізі споживчих ринків.   Згідно з результатами аналізу,…

Єворпейські-ритейлери-відзначають-ріст-популярності-програм-лояльності---дослідження

Єворпейські ритейлери відзначають ріст популярності програм лояльності – дослідження

Більше половини провідних ритейлерів Європи (53%) відзначають збільшення використання програм лояльності за останні роки. Про це йдеться у новому дослідженні глобальної компанії аналізу даних про клієнтів dunnhumby. У звіті подається інформація про 24 великих роздрібних…

Аналітика-Varus-що-найчастіше-шукають-українці-під-час-онлайн-замовлень

Аналітика VARUS: що найчастіше шукають українці під час онлайн-замовлень

Мережа супермаркетів VARUS проаналізувала пошукові запити покупців, які роблять онлайн-замовлення, та склала перелік найбільш популярних товарів. Зазначається, що він змінюється залежно від сезону та економічних факторів. Так, у листопаді абсолютними лідерами за кількістю пошуків на…

Економлять-на-фруктах-та-овочах-як-змінилась-купівельна-поведінка-українців-у-2023-му

Економлять на фруктах та овочах: як змінилась купівельна поведінка українців у 2023-му

Протягом 2023 року порівняно з довоєнним 2021-м в Україні найбільше подорожчали овочі та фрукти. Через це українці стали частіше відмовлятися від покупки товарів цієї категорії у супермаркетах. Про це розповів співвласник і керівник досліджень компанії…

В-ТРЦ-та-супермаркетах-яким-буде-різдвяно-новорічний-шопінг-українців-у-2023-році-(дослідження)

В ТРЦ та супермаркетах: яким буде різдвяно-новорічний шопінг українців у 2023 році (дослідження)

Аудиторська компанія “Делойт” дослідила плани українців на різдвяно-новорічний шопінг у 2023 році. Аналітики вирахували, скільки споживачі готові витратити на подарунки, що взагалі купуватимуть і скільки людей спрямує гроші на допомогу ЗСУ та цивільним. Незважаючи на…

Майже-90%-споживачів-купували-товари-на-основі-рекомендації-інфлюенсерів---дослідження

Майже 90% споживачів купували товари на основі рекомендації інфлюенсерів – дослідження

Міжнародна маркетингова платформа для авторів Vamp провела дослідження купівельних звичок користувачів і з’ясувала, що 88% респондентів купували щось на основі рекомендації впливових осіб, так званих інфлюенсерів, за останні півроку. При чому маркетинг інфлюенсерів найбільш ефективний…