Регіональна нерівність зростає: як змінилася купівельна спроможність у Європі за 10 років (дослідження)
Новий аналіз купівельної спроможності в Європі продемонстрував зростаючу нерівність між окремими країнами, регіонами та групами населення. Про це йдеться у дослідженні RegioData Research. 2023 рік у Європі ознаменувався поновленням зростання купівельної спроможності, порівняно з 2022-м…
Український ринок e-commerce активно відновлюється – головні тенденції інтернет-торгівлі
Онлайн торгівля товарами та послугами в Україні не лише повертається до довоєнних показників, а й демонструє досить стрімке зростання. 2023 рік виявився рекордним для багатьох ніш у бізнесі, українські e-commerce майданчики ростуть навіть швидше за…
Більше половини українців економлять на продуктах харчування – дослідження
Більше половини українців, а саме 54% покупців, намагаються заощаджувати під час шопінгу. Стосується це як продуктів харчування, так і інших товарів. Про це йдеться у дослідженні ритейл-ринку від Kantar Ukraine. Аналітики відзначають зростання інтересу з…
Що купували українці на різдвяно-новорічні свята – аналітика VARUS
Різдвяно-новорічний період минув, а з ним і період ажіотажного попиту. Зміна календаря збільшила продаж тематичних товарів в останні тижні грудня, але також лишився попит на святкові позиції і на початку січня. Сервіс усвідомлених покупок VARUS.UA…
Виручка закладів харчування зросла на 30%: скільки українці витрачали у ресторанах у 2023-му
У другому півріччі 2023 року виручка закладів громадського харчування України зросла на 30%, порівняно з аналогічним періодом 2022 року. При цьому відвідуваність збільшилась на 10%, а середній чек — на 18%, йдеться у аналізі підсумків…
Чого очікує український бізнес у 2024 році – опитування НБУ
Український бізнес третій квартал поспіль очікує зростання ділової активності в наступні 12 місяців, втім, нижчими темпами. Про це свідчать дані опитування Нацбанку в четвертому кварталі 2023 року. Згідно з ними, Індекс ділових очікувань підприємств (ІДО)…
Український e-commerce у 2023 році сягнув майже 5 млрд доларів – дослідження VARUS
Українська галузь e-commerce у 2023 зросла до 4,9 млрд доларів, свідчать дані eCommerce Insights. Ринок демонструє стабільне зростання, з великою часткою доходу у сферах хобі і дозвілля, електроніки та моди, також набирає популярності категорія продуктових…
Перенесення свят в Україні підняло попит на дитячі іграшки у 2023-му – дослідження
Попит на дитячі товари в Україні у листопаді-грудні 2023 зріс у рази, здебільшого через перенесення зимових свят. Про це йдеться у дослідженні агенції Promodo. Продажі категорії дитячий транспорт на свята зросли в 5,5 разів порівняно…
Як змінилась кількість повітряних тривог під час роботи ТЦ у 2023 році (дослідження)
У порівнянні з 2022 роком, у 2023 році в Україні було зафіксовано більшу кількість повітряних тривог, зокрема кількість тривог в час роботи ТЦ (10:00-21:00). Однак якщо перерахувати дані за 311 днів війни 2022 р. на…
Грудень 2023-го став рекордним за тривалістю тривог у робочий час ТЦ (дослідження)
Грудень 2023 року виявився одним з найбільш “тривожних” місяців з початку повномасштабного вторгнення РФ на територію України. Так, за кількістю повітряних тривог в робочий час ТЦ (10:00-21:00) грудень 2023 року поступається лише серпню 2023 року,…