Індекс-самопочуття-ритейлу-(rwbi)-у-березні-зріс-попри-збільшення-кількості-повітряних-тривог

Індекс самопочуття ритейлу (RWBI) у березні зріс попри збільшення кількості повітряних тривог

Індекс самопочуття ритейлу (RWBI) в березні 2024 року продемонстрував зростання, незважаючи на збільшення частки часу роботи ТЦ, на які припадали повітряні тривоги. Відразу кілька ТЦ в березні 2024 року зафіксували рекордну відвідуваність від початку повномасштабного…

Близько-половини-українців-відчувають-провину-після-нових-покупок---дослідження

Близько половини українців відчувають провину після нових покупок – дослідження

Бренди поступово повертають своє значення для українського споживача, однак не однаково для різних вікових груп. Про це повідомила соціологиня, засновниця дослідницької компанії Gradus Research Євгенія Близнюк, під час Ukrainian Marketing Forum, передає The Page. За…

Бізнес-позитивно-оцінив-діяльність-у-першому-кварталі-2024-року---опитування-НБУ

Бізнес позитивно оцінив свою діяльність у першому кварталі 2024 року – опитування НБУ

За перший квартал 2024 року український бізнес посилив позитивні очікування щодо ділової активності в наступні 12 місяців. Про це свідчить дослідження Нацбанку, повідомляє прес-служба відомства. Індекс ділових очікувань підприємств (ІДО) зріс до 103.0 % порівняно…

Що-замовляють-користувачі-Glovo-в-різних-країнах-світу---аналітика

Що замовляють користувачі Glovo в різних країнах світу – аналітика

Компанія Glovo проаналізувала замовлення зроблені у застосунку у 25 країнах, де працює сервіс, та поділилася ключовими фактами про схоже і відмінне у споживчих звичках користувачів по всьому світу.  Наразі Glovo працює у Європі, Центральній Азії…

Кількість-тривог-у-березні-2024-року-знову-зросла-після-лютневої-передишки-(карта)

Кількість повітряних тривог у березні 2024 року знову зросла після лютневої “передишки” (карта)

Після лютневої передишки у березні 2024 року знов відзначалось зростання кількості та тривалості повітряних тривог, зокрема під час роботи торговельних центрів. Частка тривог під час роботи ТЦ в березні 2024 р. зросла з 9,6% до…

Торгівля-найбільш-оптимістична.-Бізнес-вперше-за-5-місяців-дав-позитивні-оцінки-діяльності-(індекс-НБУ)

Торгівля найбільш оптимістична. Бізнес вперше за 5 місяців дав позитивні оцінки діяльності

Український бізнес у березні 2024 року вперше за п’ять останніх місяців позитивно оцінив поточні результати своєї діяльності. Про це свідчить щомісячне опитування підприємців від Національного банку. Зазначається, що Індекс очікувань ділової активності (ІОДА) у березні…

Мережа-АТБ-посунула-Нафтогаз-і-отримала-статус-найбільшої-компанії-України

Мережа “АТБ” посунула “Нафтогаз” і отримала статус найбільшої компанії України

Корпорація “АТБ”, головним бізнесом якої є всеукраїнська мережа супермаркетів, очолила список 100 найбільших компаній України за підсумками 2023 року. Рейтинг уклало видання “Українська правда”, зазначається, що цьогоріч у ньому відбулися неабиякі зміни і вперше змінився…

Прямі-збитки-українських-ритейлерів-через-війну-сягають-майже-2,5-млрд-доларів-(дослідження)

Прямі збитки українських ритейлерів через війну сягають майже 2,5 млрд доларів (дослідження)

За даними щорічного опитування ритейлерів України, яке провела Українська Рада Торгових Центрів, сума прямих збитків в сфері роздрібної торгівлі в 2022-2023 рр. через воєнні дії на території України становить 2 426 млн доларів США. Попри…

Економія-та-підтримка-вітчизняних-брендів.-Як-змінилися-споживчі-звички-українців-на-третьому-році-повномасштабної-війни

Економія та підтримка українського. Як змінилися споживчі звички на третьому році повномасштабної війни

На третьому році повномасштабної війни українці почали більше економити, стають прискіпливішими до брендів і все частіше обирають вітчизняні товари.  Про це свідчать результати великого дослідження споживчих трендів від Gradus Research. Українська Рада Торгових Центрів пропонує…

Планову,-швидку-чи-самовивіз-яку-доставку-обирають-українці-(аналітика-Varus)

Планова, швидка чи самовивіз: яку доставку обирають українці (аналітика VARUS)

Тренд на онлайн-замовлення в Україні продовжує нестримно розвиватись. Тільки за останній рік частота онлайн-замовлень в Україні збільшилась на 12%.  Сьогодні послуги доставки надають як компанії-посередники, так і ритейлери напряму. Щоб зрозуміти, яким чином має розвиватись…