Roshen, Sandora та інші. Топ-найвпізнаваніших українських брендів серед іноземців
Громадське об’єднання Brand Ukraine у травні 2024 року провело масштабне дослідження впізнаваності українських брендів за кордоном шляхом опитування. Запитували місцевих жителів у Польщі, США, Туреччині, Іспанії, Німеччині, Великій Британії та Франції. Загалом було опитано 2…
Український ринок електроніки стрімко зростає. Споживочі бояться зростання цін і дефіциту
Кількість онлайн-замовлень електроніки у першому півріччі 2024-го зросла на понад 15%. Попит в Україні відстає від світового рівня, але продовжує тенденцію на зростання, повідомляє IT-компанія Admitad, яка проаналізувала понад 15 млн замовлень по всьому світу…
Тренди та виклики ТРЦ у 2024 році: дослідження Flame Analytics
На початку 2024 року галузь роздрібної торгівлі продовжує трансформуватись під впливом технологічного прогресу, змін у поведінці споживачів і глобальних подій. Про це свідчить дослідження міжнародної компанії Flame Analytics, ділиться компанія UTG. Серцем роздрібної торгівлі можна…
Регіони попереду столиці? ТОП-20 українських ТРЦ у Facebook та Instagram за підсумками весни 2024-го (інфографіка)
Українська Рада Торгових Центрів проаналізувала сторінки вітчизняних ТРЦ у соціальних мережах Facebook (Meta) та Instagram, і представляє рейтинги з ТОП-20 акаунтів за кількістю підписників, за підсумками весни 2024 року. *У інфографіці зазначено дані, зібрані станом…
Нижче нейтрального рівня. Торгівля різко погіршила оцінки своєї діяльності (індекс НБУ)
У травні 2024 року український бізнес погіршив оцінки результатів своєї діяльності після з двох місяців позитивних настроїв. Про це свідчить індекс очікувань ділової активності (ІОДА), який Національний банк розраховує щомісяця. Так, у травні 2024-го, показник…
Coca-Cola залишається найпопулярнішим FMCG брендом у світі (дослідження Kantar)
Coca-Cola залишається найбільш купованим брендом у всьому світі. У 2023 році споживачі по всьому світу обирали його майже 8,3 мільярда разів. Про це йдеться у останньому випуску щорічного звіту про бренди від Kantar. У звіті…
Травень 2024-го увійшов в ТОП-3 місяців за кількістю повітряних тривог під час роботи ТЦ
Частка тривалості повітряних тривог під час роботи ТЦ у травні 2024 року склала 13,4%. За цим показником цьогорічний травень увійшов в трійку найбільш небезпечних місяців. Це значно більше, ніж у квітні 2024-го (10,8%) та у…
Глобальний коефіцієнт конверсії e-commerce сягнув 3,65% – дослідження
Середній глобальний коефіцієнт конверсії e-commerce становить 3,65%. Про це свідчить аналітика Dynamic Yield, передає Retailers. Dynamic Yield — це технологічна платформа, яка використовується в цифровому маркетингу та електронній комерції та фокусується на персоналізації та оптимізації…
ТОП-продуктів: що українці найчастіше замовляють онлайн — Аналітика від VARUS
Мережа VARUS вчергове підвела підсумки онлайн-продажів і представила аналітику вподобань ковбасних виробів, які найбільше замовляють клієнти VARUS.UA. Про це УРТЦ повідомили в прес-службі ритейлера. Особливо високий попит спостерігається на варені ковбаси та сосиски, що легко…
Чотири ритейлера потрапили у ТОП найбільших інвесторів України
Економічне видання Forbes вперше склало рейтинг найбільших інвесторів країни. У нього увійшли 20 приватних компаній, які вклали найбільше у розвиток бізнесу та економіки за два роки повномасштабної війни. Учасники цього ТОП-20 вклали під час великої…