Нижче-нейтрального-рівня.-Торгівля-різко-погіршила-оцінки-своєї-діяльності-(індекс-НБУ)

Нижче нейтрального рівня. Торгівля різко погіршила оцінки своєї діяльності (індекс НБУ)

У травні 2024 року український бізнес погіршив оцінки результатів своєї діяльності після з двох місяців позитивних настроїв. Про це свідчить індекс очікувань ділової активності (ІОДА), який Національний банк розраховує щомісяця. Так, у травні 2024-го, показник…

Coca-cola-залишається-найпопулярнішим-Fmcg-брендом-у-світі-(дослідження-Kantar)

Coca-Cola залишається найпопулярнішим FMCG брендом у світі (дослідження Kantar)

Coca-Cola залишається найбільш купованим брендом у всьому світі. У 2023 році споживачі по всьому світу обирали його майже 8,3 мільярда разів. Про це йдеться у останньому випуску щорічного звіту про бренди від Kantar. У звіті…

Травень-2024-року-увійшов-в-ТОП-3-найбільш-небезпечних-місяців-за-кількістю-повітряних-тривог-під-час-роботи-ТЦ

Травень 2024-го увійшов в ТОП-3 місяців за кількістю повітряних тривог під час роботи ТЦ

Частка тривалості повітряних тривог під час роботи ТЦ у травні 2024 року склала 13,4%. За цим показником цьогорічний травень увійшов в трійку найбільш небезпечних місяців. Це значно більше, ніж у квітні 2024-го (10,8%) та у…

Глобальний-коефіцієнт-конверсії-E-commerce-сягнув-3,65%---дослідження

Глобальний коефіцієнт конверсії e-commerce сягнув 3,65% – дослідження

Середній глобальний коефіцієнт конверсії e-commerce становить 3,65%.  Про це свідчить аналітика Dynamic Yield, передає Retailers. Dynamic Yield — це технологічна платформа, яка використовується в цифровому маркетингу та електронній комерції та фокусується на персоналізації та оптимізації…

ТОП-продуктів-що-українці-найчастіше-замовляють-онлайн-—-Аналітика-від-Varus

ТОП-продуктів: що українці найчастіше замовляють онлайн — Аналітика від VARUS

Мережа VARUS вчергове підвела підсумки онлайн-продажів і представила аналітику вподобань ковбасних виробів, які найбільше замовляють клієнти VARUS.UA. Про це УРТЦ повідомили в прес-службі ритейлера. Особливо високий попит спостерігається на варені ковбаси та сосиски, що легко…

Чотири-ритейлера-потрапили-у-ТОП-найбільших-інвесторів-в-українську-економіку

Чотири ритейлера потрапили у ТОП найбільших інвесторів України

Економічне видання Forbes вперше склало рейтинг найбільших інвесторів країни. У нього увійшли 20 приватних компаній, які вклали найбільше у розвиток бізнесу та економіки за два роки повномасштабної війни. Учасники цього ТОП-20 вклали під час великої…

Що-найчастіше-українці-замовляють-з-доставкою---аналітика-Varus

Що найчастіше українці замовляють з доставкою – аналітика VARUS

Команда VARUS.UA проаналізувала статистику замовлень готових страв. Аналітики визначили, які страви мають найбільшу популярність серед клієнтів та які пікові дні тижні для доставки в Києві, Одесі та Дніпрі. Про це УРТЦ повідомили у прес-службі ритейлера.

Індекс-самопочуття-ритейлу-(rwbi)-у-квітні-2024-року-сягнув-максимуму-з-початку-повномасштабної-війни

Індекс самопочуття ритейлу (RWBI) у квітні 2024 року сягнув максимуму з початку повномасштабної війни

Індекс самопочуття ритейлу (RWBI) в квітні 2024 р. продемонстрував зростання на 0,2 пункти та сягнув максимуму з початку повномасштабного вторгнення РФ на територію України – 29,7 пункти. Нагадаємо, що показник RWBI рік тому, в квітні…

Українці-очікують-від-брендів-інновацій.-Що-варто-змінювати-під-час-війни-(дослідження-Kantar)

Українці очікують від брендів інновацій. Що варто змінювати під час війни (дослідження Kantar)

Попри на щоденну напругу та стурбованість українські споживачі не втрачають надії на майбутнє і вбачають його зокрема в інноваціях від улюблених брендів. У перший рік повномасштабної війни бренди зіграли велике значення в житті українців і…

Nal-Global-українці-витрачають-на-шопінг-більше,-ніж-європейці

NAL Global: українці витрачають на шопінг більше, ніж європейці (дослідження)

Роздрібна торгівля в Україні вже відновилася після початку війни і навіть перевершила попередні показники. За даними компанії Nal Global, українці витрачають значно більше коштів на шопінг, ніж європейці. “Сьогодні генерація роздрібної торгівлі з 1 кв. м досягла…