Нижче нейтрального рівня. Торгівля різко погіршила оцінки своєї діяльності (індекс НБУ)
У травні 2024 року український бізнес погіршив оцінки результатів своєї діяльності після з двох місяців позитивних настроїв. Про це свідчить індекс очікувань ділової активності (ІОДА), який Національний банк розраховує щомісяця. Так, у травні 2024-го, показник…
Coca-Cola залишається найпопулярнішим FMCG брендом у світі (дослідження Kantar)
Coca-Cola залишається найбільш купованим брендом у всьому світі. У 2023 році споживачі по всьому світу обирали його майже 8,3 мільярда разів. Про це йдеться у останньому випуску щорічного звіту про бренди від Kantar. У звіті…
Травень 2024-го увійшов в ТОП-3 місяців за кількістю повітряних тривог під час роботи ТЦ
Частка тривалості повітряних тривог під час роботи ТЦ у травні 2024 року склала 13,4%. За цим показником цьогорічний травень увійшов в трійку найбільш небезпечних місяців. Це значно більше, ніж у квітні 2024-го (10,8%) та у…
Глобальний коефіцієнт конверсії e-commerce сягнув 3,65% – дослідження
Середній глобальний коефіцієнт конверсії e-commerce становить 3,65%. Про це свідчить аналітика Dynamic Yield, передає Retailers. Dynamic Yield — це технологічна платформа, яка використовується в цифровому маркетингу та електронній комерції та фокусується на персоналізації та оптимізації…
ТОП-продуктів: що українці найчастіше замовляють онлайн — Аналітика від VARUS
Мережа VARUS вчергове підвела підсумки онлайн-продажів і представила аналітику вподобань ковбасних виробів, які найбільше замовляють клієнти VARUS.UA. Про це УРТЦ повідомили в прес-службі ритейлера. Особливо високий попит спостерігається на варені ковбаси та сосиски, що легко…
Чотири ритейлера потрапили у ТОП найбільших інвесторів України
Економічне видання Forbes вперше склало рейтинг найбільших інвесторів країни. У нього увійшли 20 приватних компаній, які вклали найбільше у розвиток бізнесу та економіки за два роки повномасштабної війни. Учасники цього ТОП-20 вклали під час великої…
Що найчастіше українці замовляють з доставкою – аналітика VARUS
Команда VARUS.UA проаналізувала статистику замовлень готових страв. Аналітики визначили, які страви мають найбільшу популярність серед клієнтів та які пікові дні тижні для доставки в Києві, Одесі та Дніпрі. Про це УРТЦ повідомили у прес-службі ритейлера.
Індекс самопочуття ритейлу (RWBI) у квітні 2024 року сягнув максимуму з початку повномасштабної війни
Індекс самопочуття ритейлу (RWBI) в квітні 2024 р. продемонстрував зростання на 0,2 пункти та сягнув максимуму з початку повномасштабного вторгнення РФ на територію України – 29,7 пункти. Нагадаємо, що показник RWBI рік тому, в квітні…
Українці очікують від брендів інновацій. Що варто змінювати під час війни (дослідження Kantar)
Попри на щоденну напругу та стурбованість українські споживачі не втрачають надії на майбутнє і вбачають його зокрема в інноваціях від улюблених брендів. У перший рік повномасштабної війни бренди зіграли велике значення в житті українців і…
NAL Global: українці витрачають на шопінг більше, ніж європейці (дослідження)
Роздрібна торгівля в Україні вже відновилася після початку війни і навіть перевершила попередні показники. За даними компанії Nal Global, українці витрачають значно більше коштів на шопінг, ніж європейці. “Сьогодні генерація роздрібної торгівлі з 1 кв. м досягла…