Український-бізнес-знизив-оцінку-системи-оподаткування-у-2024-році---опитування

Український бізнес знизив оцінку системи оподаткування у 2024 році – опитування

Більше третини українських компаній (36%) вважають, що поточний податковий режим заважає їхньому розвитку та залученню інвестицій. Про це свідчать результати щорічного дослідження Європейської Бізнес Асоціації “Податковий індекс”. Індекс складається з чотирьох рівнозначних компонентів: якість податкового…

Глобальні-конфлікти-та-невизначеність-впливають-на-купівельну-поведінку-споживачів-по-всьому-світу-(дослідження)

Глобальні конфлікти та невизначеність впливають на купівельну поведінку споживачів по всьому світу (дослідження)

Пандемія COVID-19, війна в Україні, Ізраїлі та секторі Газа мають сильний і тривалий вплив на життя та купівельну поведінку споживачів по всьому світу. Глобальне опитування споживачів NielsenIQ показує, що європейці дуже критично оцінюють свою економічну…

Індекс-самопочуття-ритейлу-(rwbi)-різко-обвалився-на-тлі-великої-кількості-тривог-у-листопаді

Індекс самопочуття ритейлу (RWBI) різко обвалився на тлі великої кількості тривог у листопаді

На фоні збільшення з 10,8% до 11,8% частки робочого часу ТЦ, що припадає на тривоги, Індекс самопочуття ритейлу (RWBI) в листопаді 2024 року знизився на 0,7 пункти та зупинився на позначці 29,7 пунктів. Значення RWBI…

Створена-штучним-інтелектом-реклама-викликає-слабший-відгук-у-покупців---дослідження

Створена штучним інтелектом реклама викликає слабший відгук у покупців – дослідження

Реклама, згенерована штучним інтелектом, може “послабити сприйняття споживачами” певних брендів, оскільки покупці сприйматимуть такий контент, як більш “дратівливий”, “нудний” і “заплутаний”. Про це свідчить дослідження американської маркетингової компанії NIQ. У агенції зазначили, що споживачі з…

Де-українці-найчастіше-купують-дитячі-іграшки-і-скільки-готові-витрачати---опитування

Де українці найчастіше купують дитячі іграшки і скільки готові витрачати – опитування

Понад 50% українців хоча б раз на рік купують дитячі товари у магазинах “Будинок іграшок”. Також у трійку лідерів увійшли мережі “Антошка” та “Епіцентр”. Про це йдеться у дослідженні Української асоціації індустрії іграшок, проведеному спільно…

Проблема-дефіциту-кадрів-побила-власний-рекорд-серед-перешкод-для-діяльності-бізнесу---опитування

Проблема дефіциту кадрів побила рекорд серед перешкод для діяльності бізнесу – опитування

У листопаді 2024 року відбулося незначне погіршення основних індикаторів ділових очікувань на тлі скорочення середнього терміну нових замовлень, прискорення інфляції та загострення проблеми пошуку нових працівників. Головною проблемою бізнесу знову став дефіцит робочої сили, свідчать…

Кількість-запитів-українською-у-E-commerce-зростає-що-шукали-у-2024-році-(дослідження)

Кількість запитів українською у e-commerce зростає: що шукали у 2024 році (дослідження)

Середня кількість комерційних запитів українською мовою в Google за 2024 рік зросла на 5%.  Очікується, що середня кількість усіх пошукових запитів українською зросте до 36,6% за підсумками року. Про це йдеться в дослідженні Promodo, проведеному…

Чи-планують-українці-різдвяно-новорічний-шопінг-у-2024-році---дослідження-Deloitte-Ukraine

Чи планують українці різдвяно-новорічний шопінг у 2024 році – дослідження Deloitte Ukraine

Консалтингова компанія Deloitte Ukraine представила нове дослідження українського різдвяно-новорічного шопінгу у 2024 році. Згідно з ним, 65% респондентів не планують цьогоріч відмовлятися від різдвяного та новорічного шопінгу і розпочнуть покупки у період з 1 до…

Україна-втратила-понад-11-млрд-доларів-у-2024-році-через-неоподатковані-посилки-з-Китаю

Україна втратила понад 11 млрд доларів у 2024 році через неоподатковані посилки з Китаю

У разі скасування пільги на оподаткування посилок вартістю до 150 євро, надходження до держбюджету України могли б становити 11,8 млрд грн у 2024 році. Про це йдеться у дослідженні щодо пересилання поштою оподатковуваних товарів Інституту…

Найвищий-результат-за-останні-півроку-частка-повітряних-тривог-у-роботі-ТЦ-зростає

Найвищий результат за останні півроку: частка повітряних тривог у роботі ТЦ зростає

Частка тривалості повітряних тривог протягом часу роботи ТЦ підвищується 3 місяці поспіль і в листопаді 2024 року сягнула 11,8%, продемонструвавши найвищий результат за останні 6 місяців.  П’ятірка регіонів з найбільшою часткою повітряних тривог під час…