Рената Якубчіонене, ТРЦ Retroville: бачимо великі перспективи по збільшенню відвідуваності
Генеральна директорка столичного ТРЦ Retroville Рената Якубчіонене дала ексклюзивне інтерв’ю Українській Раді Торгових Центрів, де розповіла про відновлення показників торговельного центру після російського удару, а також про благодійність, плани та багато іншого.
*Довідка. Нагадаємо, що 20 березня 2022 року внаслідок обстрілу Подільського району Києва збройними силами рф, ТРЦ Retroville зазнав пошкоджень. Сталося загоряння на території парковки поблизу торговельного центру, постраждали офісна будівля та спортивний центр Sport LIFE.
Крім того, було пошкоджено фасади з південно-східного боку Retroville, один з 8 входів, розбито частину вітрин та завдано шкоди оздобленню всередині ТРЦ. Але вже у червні того ж року торговельний центр почав поступово відновлювати роботу, наразі функціонують усі частини ТРЦ Retroville.
Розкажіть, як зараз працює ТРЦ: скільки орендарів повернулося, як змінюється відвідуваність, чи запроваджено нові правила безпеки?
Майже всі орендарі, які були представлені в ТРЦ до 24 лютого залишилися в проєкті, навіть серед тих, чиї магазини постраждали, є ті, хто зміг перемістити свої магазини в іншу частину ТРЦ та відновити роботу.
У червні закінчили відновлення і відкрили свої двері для відвідувачів магазини "Adidas", "Intersport", "4F", "TAF". 1 серпня відбулось довгоочікуване відкриття ресторану "Євразія".
Також ми очікуємо нового відкриття "Sport Life" та зоопарку "Лемур". І, безумовно, ми працюємо над відновленням нашого бізнес-центру, який зараз проходить повторну стадію будівництва.
На відвідуваність ТРЦ RETROVILLE вплинуло те, що значна частина магазинів не працювала після ракетного удару. Також впливали непередбачувані наступи авіації, та велика кількість неробочого часу ТРЦ.
На сьогодні ми вийшли на показники відвідуваності, які були до 24 лютого 2022 року, кожен місяць бачимо приріст – збільшення середнього показника відвідуваності.
Поруч активно будується житловий масив мікрорайону "Варшавський". Бачимо великі перспективи по збільшенню відвідуваності.
Як відбувалося відновлення пошкодженого крила торгового центру після ракетного удару?
Відкриття відновлених торгових галерей ТРЦ відбувалося поетапно. Це залежало від обсягів руйнування та термінів відновлювальних робіт.
Як і було заплановано - остання частина відкрилася 20 березня 2023 року, рівно через рік від трагічних подій. На 2023 рік основним завданням є заповнення тієї частини торговельного центру, яка була відновлена.
Як ви пережили зимові блекаути?
Як і всі – підлаштовувались під умови і графіки відключенння світла, закупили генератори для того щоб забезпечити більш менш стабільну роботу нашим орендарям.
Чи відкрились у Retroville нові орендарі після відновлення, як вдалося їх залучити?
В якості першого знакового відкриття в нас відкрився магазин "ЦИТРУС". Крім того, відкрились – магазин японських товарів "MACHIA", магазин напівфабрикатів "Галя Балувана", магазин жіночого одягу "White", магазин аксесуарів "Monpacie", магазин ювелірного бренду "Золота Країна", дитячий магазин "Bembi". Очікується відкриття ще декількох операторів, які зараз на стадії ремонту – відділення "Нова Пошта", будівельний супермаркет "Олді", магазини "Brain", "Ipeople".
Як загалом змінилась співпраця з орендарями з початком війни, чи домовлялися про лояльніші умови?
Безумовно, як і всі, ми змушені були змінити процеси та умови. Для збереження партнерських відносин ми шукали та продовжуємо шукати варіанти вигідних умов для обох сторін.
Чи змінилась поведінка відвідувачів ТРЦ з початком війни?
Наразі, звичайно, фокус зміщений в сторону надважливих покупок, з урахуванням воєнного стану – це продукти та товари першої необхідності.
Зараз люди більш зацікавлені в зручному одязі та взутті, техніці та електроніці.
Меншим попитом користуються косметика та подарунки. Але все одно попит значно ширший, ніж був рік тому. Це стосується і розваг, і іграшок.
Серед тих сфер, кому найважче відновити роботу в ТРЦ можемо назвати туристичні послуги.
Також люди хочуть відволіктись від поганих думок, тому розважальний сегмент, особливо для дітей – наразі є популярним.
Розкажіть про свої благодійні проєкти за цей час
З початку повернення до повноцінної роботи ТРЦ RETROVILLE підтримували багато благодійних ініціатив – проект "Герой car", благодійна фотовиставка від лікарні Охматдит. В червні в ТРЦ пройшов благодійний концерт за участю українських зірок до Дня захисту дітей. В липні ми також надали майданчик для проведення заходу одному з благодійних фондів для проведення тренінгу з домедичної допомоги та збору коштів на відновлення зруйнованих об’єктів соціальної інфраструктури.
Чи ведете комунікацію з іноземними брендами, які тимчасово не працюють в Україні (наприклад H&M, Inditex)?
Ми намагаємось бути на зв’язку з усіма операторами. Ми зацікавлені, щоб в нашому ТРЦ відновили роботу всі ті, хто тимчасово не працює, а також з’явились нові орендарі, які поки що не були представлені в нашому ТРЦ.
Читайте також: Станіслав Мирошниченко, VARUS: робота в ТРЦ, нові магазини, виклики війни та інше
Які плани маєте на цей рік?
Маємо план дій з розрахунком на покращення наявної ситуації – це загальний розвиток проєкту, зростання відвідуваності, нові цікаві відкриття та маркетингові активності.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації