Рекордний виторг за місяць: мережа Pinky відкрила магазин-експеримент у харківському ТРЦ Nikolsky
Мережа мультибрендингових магазинів косметики Pinky відкрила нову точку в харківському ТРЦ Nikolsky. Усього за місяць роботи в магазині зафіксували найвищий виторг серед усіх локацій ритейлера.
Цікаво, що новий Pinky працює на -3 поверсі торговельного центру і є по суті експериментальним проєктом. Про рекордні показники, новий формат та подальші плани у коментарі УРТЦ розповіла співзасновниця та СЕО мереж Pinky і Famo Юлія Томусяк.
Pinky у Nikolsky - наш яскравий крутий експеримент, ми довірились інтуїції та ризикнули, і це спрацювало, - каже підприємиця.
Локація першого у Харкові Pinky дещо специфічна: -3 поверх, відсутність класичних вітрин (периметр магазину визначено зеленою садовою сіткою), обмеження по світлу, тощо.
Але яскраві, дівчачі та ніжні кольори, продумане світло та ергономіка дизайну, милий візуал, який створює теплу, дуже комфортну атмосферу, куди дуже хочеться потрапити і все детально роздивитись. І, звичайно, робота нашої команди - детальна робота над асортиментом, нові бренди, уважні консультанти, які професійно працюють з клієнтами, - пояснює СЕО ритейлера.
Наразі nps магазину - 98,5%, а понад 96% клієнтів використовують чат-бот Pinky.
Рекордними були і терміни відкриття, 1 листопада було підписано договір з ТРЦ, а вже 27 листопада магазин відкрили для клієнтів.
Nikolsky у Харкові завжди був одним з найкращих ТРЦ у роботі нашого Famo. Pinky - дуже молодий проєкт, по факту лише рік, це 4-й магазин мережі, і дійсно найуспішніший. Відкриття напередодні високого сезону, залучення клієнтів Famo, активний маркетинг дали крутий результат, - додає Юлія Томусяк.
Плани розширення в Харкові
У вересні 2024 року компанія оновила свій магазин Famo у ТРЦ Nikolsky. Поки це єдиний магазин в Харкові, але у березні 2025 року планується відкриття локації у ТРЦ “Французький Бульвар” площею 150 м кв.
Famo у Nikolsky працює на -1 поверсі, тож сенсу переїзду нижче - немає, однак за наявності вільних локацій, мережа хотіла б розширити наявний бутік за площею.
Також у березні 2025 року ми відкриємо ще один Pinky на -1 поверсі, наразі підписуємо договір. Це буде другий магазин, але ми розраховуємо на різні трафіки клієнтів, тому сподіваємось на ефективну роботу, - резюмувала Томусяк.
Читайте також: У Харкові – рекордний показник. LC Waikiki зафіксували різкий стрибок продажів на тлі похолодання
Раніше ми розповідали, що бренди Famo і Pinky вперше представлять магазин у об’єднаному форматі, детальніше про це в матеріалі.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації