Реклама брендів під час війни: який маркетинг хочуть бачити українці (опитування)
У другій половині 2023 року українці хочуть бачити рекламу товарів та послуг і очікують від неї більшої креативності.
Про це свідчать дані дослідження Kantar Україна, проведеного у серпні 2023 року.
Згідно з ними, все більше опитаних громадян вважають, що бренди повинні рекламувати свої товари та послуги (78% проти 54% минулого року). Респонденти хочуть бачити якісну рекламу, очікування щодо креативності маркетингу зросли більш ніж удвічі (78% проти 35% минулого року).
Важко це казати, але війна стала "новою нормою", тому повернення до промотування товарів та послуг і висока якість креативу сприймаються позитивно — їх навіть очікують, - каже експертка з дослідження брендів в компанії Kantar Україна Катерина Калюжна.
При цьому, додає експертка, бренди не мають робити вигляд, ніби війни немає, адже це недоречно. Важливо витримувати баланс і діяти відповідно до ДНК бренду.
Що дратує українців?
У 2022 році респондентів найбільше дратувала реклама, яка спекулює на темі війні чи відображає життя українців без урахування цих реалій. Цьогоріч акценти змістилися і найбільше опитаних дратує:
- реклама брендів, які не вийшли з ринку країни-агресора (55%);
- використання російської мови в комунікації (47%);
- залучення сумнівних бренд-амбасадорів (40%).
За словами Катерини Калюжної, публічні конфлікти, непрозора позиція, діяльність у росії та Криму після 2014 року, критика діючої влади - є чутливими темами для українців. Тож при виборі інфлюенсерів потрібно впевнитись, що вони із амбасадором розділяють спільні цінності.
Якщо говорити про патріотичну тематику у рекламі, наприклад, використання образів пса Патрона, Трактора-танка, Мрії, Привида Києва, Байрактару, Джавеліну, то українцям стає байдуже. Раніше такі речі сприймали дуже негативно, 48% респондентів були проти використання даних образів в рекламі, а зараз лише 24%.
Це можна пояснити більш обережною комунікацією брендів після низки скандалів та появи законопроєкту про спекуляцію.
Які теми українці хочуть бачити в рекламі?
Увага опитаних повертається до типових маркетингових меседжів, 80% респондентів хотіли б бачити в рекламі пропозиції спеціальних умов, знижок та акцій.
Люди стали дуже чутливими до цін, тож найбільший інтерес викликають саме акції та вигідні пропозиції.
Читайте також: Дефіциту не очікується. У “АЛЛО” проаналізували підготовку українців до зими (інфографіка)
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації