RAU EXPO – 2023: головна зустріч українського ритейлу відбудеться 5-6 вересня в Києві
У Києві 5-6 вересня пройде найбільша в Україні виставка для представників ритейлу та комерційної нерухомості країни RAU EXPO – 2023.
Захід буде присвячено адаптації та розвитку галузі торгівлі, яка продовжує роботу та відновлюється попри усі складнощі. Організатором події виступає Асоціація рітейлерів України.
Зазначається, що цьогоріч у виставці візьмуть участь справжні переможці галузі, які залишаються в країні у складні часи, працюють, допомагають відновлювати економіку та підтримують ЗСУ.
На заході обговорюватимуть відновлення ритейлу та післявоєнні перспективи, партнерство між галуззю торгівлі та державою, важливість соціальної відповідальності бізнесу, тощо.
Український ритейл вкотре продемонстрував свою унікальність та міць. Галузь поступово адаптувалась до надскладних умов воєнного часу, й після майже річного процесу відновлення, який ще досі триває, продовжила свій розвиток. Наразі сфера торгівлі відновилась майже до 100% за кількістю працюючих магазинів у порівнянні з довоєнним періодом, у той час коли на початку війни не працювала майже третина об’єктів, була зруйнована інфраструктура та порушена логістика. Попри війну, ритейлери відновлюють пошкоджені та відкривають нові магазини, працюють над оновленням форматів та покращують клієнтський досвід. Новий курс галузі – не тільки швидко адаптуватись, а й розвиватись під час війни. Тому головна тема RAU EXPO – 2023: “Адаптація та курс на розвиток”, – пояснює СЕО RAU Оксана Приходько.
Деталі програми
Конференц-програма міститиме 12 тематичних сесій, в яких виступить близько 70 топ-спікерів – представників провідних українських компаній сфери ритейлу та девелопменту.
Серед перших спікерів:
- Дмитро Танько, в.о. директора з роздрібної торгівлі Епіцентр К;
- Дмитро Циганков, когнітивний директор Fozzy Group;
- Наталя Антоненко, СЕО Port City Group;
- В’ячеслав Сауц, директор з маркетингу мережі аптек Подорожник;
- Наталія Кравець, комерційний директор Dragon Capital Property Management;
- Максим Гаврюшин, операційний директор Budhouse Group;
- Анна Островська, власник мережі магазинів Мармеладний Кіт;
- Наталія Хомік, директор з маркетингу Територія мінімальних цін;
- Катерина Жураківська, директор з маркетингу БФК Gulliver;
- Василь Гриб, начальник відділу технічної підтримки продажів Фокстрот.
Детальну інформацію про спікерів можна знайти за посиланням.
Експо-зону виставки представлять близько 60 компаній, серед яких — Dragon Capital, Budhouse Group, Bizerba, Synergy Construction, Diodika, Fondy, Cleaning Pro Group, Textilbox, Fly Kids, Viatec, CHM Software, Світлотек, Promodo та інші.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації