Пивний концерн Heineken пояснив, чому досі не вийшов з ринку рф
Пивоварний концерн Heineken запевнив, що не відмовився від планів продати свій бізнес в росії, але процес гальмує пошук підходящого покупця.
Про це йдеться у заяві компанії. Так Heineken відреагував на шквал критики у ЗМІ зі звинуваченнями у порушенні обіцянки піти з рф.
Наміри концерну поставили під сумнів нідерландські журналісти, оскільки бренд обіцяв піти з ринку агресора ще у березні 2022 року.
Heineken у своєму зверненні запевнили, що шоковані та засмучені тим, що в Україні триває війна і розуміють, чому увага ЗМІ прикута до компаній, які досі працюють в рф.
Ми дуже стурбовані нещодавніми публікаціями в ЗМІ, які помилково стверджують, що “Heineken порушила свою обіцянку піти з росії”. Це категорично не відповідає дійсності та вводить в оману, – йдеться у позиції Heineken.
Що буде з бізнесом?
У Heineken наголошують, що зараз наполегливо працюють над передачею бізнесу “життєздатному покупцеві”.
У компанії очікують, що це призведе до втрат близько 300 мільйонів євро. Heineken хоче зберегти бізнес після повного виключення бренду з лістингу. Це потрібно для того, щоб уникнути націоналізації.
Хотілося б уточнити, що між компанією Heineken і нашим місцевим бізнесом в Росії не відбувається ніякого обміну коштами, і ми не отримуємо ніяких дивідендів, корпоративних зборів або роялті (за жоден з брендів), – додали в компанії.
Коли планується продаж?
Компанія хоче закінчити операцію з продажу бізнесу у першій половині 2023 року.
Концерн зіткнувся з ризиком того, що якщо вони припинять свою діяльність, уряд країни-агресорки може вжити якихось заходів проти їхніх співробітників або націоналізувати підприємство.
Щоб мінімізувати ці ризики компанія вирішила продовжувати працювати в скороченому режимі протягом перехідного періоду.
Після цього вони хочуть передати бізнес новому власнику згідно з законодавством.
Читайте також: Як росіяни купують товари західних брендів