Питання не до ритейлу. Чому магазини не можуть самостійно позначати товари “Національного кешбеку”
Ритейлерам дуже складно відслідкувати всі товари, що входять в програму “Національного кешбеку”. Супермаркети не можуть маркувати товар, який бере участь в ініціативі, оскільки за пакування відповідає виробник.
У той же час позначати такі товари на цінниках – технічно складно, каже виконавча директорка Українського фуд-ритейл альянсу Наталія Петрівська у інтерв’ю LIGA.net.
Справа в тому, що перелік товарів у програмі постійно змінюється і рахунок йде на десятки тисяч позицій.
Питання щодо маркування товарів або спеціальних цінників задається постійно і чомусь воно адресується саме ритейлу. За маркування товарів, упаковку відповідає виробник і тільки він це може робити. Торгова мережа не може нічого змінювати в упаковці. Щодо цінників чи інших розпізнавальних знаків, то перелік товарів, які беруть участь у програмі, постійно змінюється. Там десятки тисяч позицій, які сьогодні входять в програму, а завтра за ініціативою виробника виключені. Відслідковування цього всього є дуже складним в адмініструванні, – пояснила Петрівська.
Петрівська не виключає, що окремі ритейлери у подальшому можуть розробити власні механізми виділення таких товарів. Наразі торговельні мережі зможуть промаркувати хіба власні торгові марки.
На мою особисту думку, було б дуже класно зробити один спільний додаток, де б споживач міг сканувати товар в магазині і розуміти: він входить в програму "Національний кешбек" чи ні. Це найпростіше, – зазначає Петрівська.
*Довідка
Нагадаємо, 20 серпня Кабінет Міністрів України затвердив порядок надання "Національного кешбеку", згідно з яким українці зможуть отримати компенсацію 10% вартості за товари вітчизняного виробництва.
У тестовому режимі програма запрацювала з 2 вересня 2024 року, кешбек нараховується при оплаті карткою в магазині, що долучився до програми, та придбали товар, який виробник подав до програми.
Читайте також: В Україні запрацювали адаптовані до вимог ЄС правила реєстрації торговельних марок
Станом на 24 вересня обсяг коштів, нарахованих за програмою “Національний кешбек”, сягнув 23,6 млн грн для 663 тис. зареєстрованих користувачів.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації