Провідні виробники споживчих товарів втрачають виручку через зростання цін

Гіганти споживчих товарів, такі як Nestlé, Kraft Heinz і Reckitt, ймовірно, повідомлять про слабке зростання продажів у другому кварталі в Європі та Сполучених Штатах, оскільки споживачі вибирають бренди, які краще сповільнюють зростання цін.

Аналітики та інвестори протягом кількох кварталів висловлювали занепокоєння щодо того, що виробники продуктів харчування, косметики та товарів для дому не можуть повернути покупців, яких вони відштовхнули, коли підняли ціни протягом двох років після пандемії, повідомляє ESM.

Інфляція спровокувала глобальну кризу вартості життя, а зростання в Північній Америці поширилося на Європу та решту світу.

Здатність знижувати ціни або принаймні тримати їх під контролем визначає, які компанії звітують про кращі продажі, збільшення частки ринку та захист маржі.

За словами аналітика Barclays Уоррена Акермана, ключовими показниками ефективності цього кварталу стануть обсяг продажів і зростання маржі. Менш заможні споживачі в США залишаються під тиском, додав він.

Схоже, що Unilever і Danone мають динаміку обсягів, але питання щодо Nestle залишаються, – сказав Акерман.

У квітні компанія Nestlé не досягла прогнозів зростання органічних продажів у першому кварталі, оскільки компанія продовжувала підвищувати ціни.

Відповідно до даних Nielsen, проаналізованих Barclays, продажі в магазинах в Європі таких компаній, як Reckitt, Kellogg і P&G знижувалися в доларовому еквіваленті протягом кожного з останніх трьох місяців.

Минулого тижня PepsiCo перевершила очікування доходів у другому кварталі, оскільки низка цінових стрибків і конкуренція з боку приватних торгових марок уповільнили продажі її снеків і газованих напоїв переважно в Сполучених Штатах, її найбільшому ринку.

Оскільки деякі конкуренти, зокрема приватні торгові марки, збільшили свою частку ринку, в середовищі нижчих цін буде цікаво побачити, чи зможуть фірмові виробники товарів збільшити свою частку ринку, — сказала Тінеке Фріккі, портфельний менеджер Waverton Investment Management, яка інвестує в Unilever і Reckitt.

Окремо компанія Unilever заявила, що хоче повернути частину втраченої частки ринку. Це може бути зроблено за рахунок зниження цін, але часто відбувається непрямо через рекламні акції, як-от 2 за ціною 1 тощо, додала вона.

Згідно з даними Nielsen, продажі Danone, Kellogg і Unilever здебільшого зросли в Європі та Сполучених Штатах протягом кварталу до кінця червня. 

Читайте також: Unilever скоротить тисячі робочих місць у Європі – причина

Unilever працює над підвищенням продуктивності, щоб спробувати відновити зростання після кількох кварталів неефективності. Минулого тижня керівникам вищої ланки було повідомлено, що до кінця 2025 року в Європі буде скорочено 3200 посад.