Провідні продуктові ритейлери доєдналися до програми Мінекономіки “Зроблено в Україні”
Міністерство економіки України офіційно оголосило про старт нової програми "Усі в плюсі, коли зроблено в Україні".
В межах ініціативи українців закликають купувати товари з логотипом "Зроблено в Україні", що тепер доступний для вільного використання виробниками, а виробників — маркувати свою продукцію цим логотипом.
У прес-службі Мінекономіки додали, що до кампанії вже долучилися найбільші мережі супермаркетів країни: Сільпо, АТБ, Novus, Varus та Ашан. Ритейлери на своїх рекламних майданчиках закликають покупців звертати увагу на країну-виробника та обирати саме вітчизняні товари.
Тим часом десятки брендів вже працюють над тим, щоб їхня продукція з новим маркуванням найближчим часом опинилася на полицях.
Нам вкрай важливо, аби кампанія “Усі в плюсі, коли зроблено в Україні” спонукала українців підтримувати своїм вибором вітчизняні товари. Адже це робочі місця для мільйонів українців, податки у бюджет і можливість підтримувати наш сектор безпеки та оборони, продовжувати боротися. Це простий крок із великим впливом. Зі своєї сторони Уряд бере на себе зобов’язання підтримувати розвиток виробництва, стимулювати несировинний експорт та залучати інвестиції у реальний сектор. На це спрямовані майже всі наші програми підтримки, — говорить перша віцепремʼєр-міністерка, міністерка економіки України Юлія Свириденко.
Мета кампанії
Ініціатива має спонукати українців підтримувати своїми купівлями вітчизняних виробників і тим самим впливати на зростання ВВП країни.
Згідно з дослідженням ДП “Укрпромзовнішекспертиза”, в середньому 40% від вартості українських споживчих товарів повертається українцям, тож заміщення імпортних продуктів може мати значний економічний ефект.
Нас уже підтримали представники найбільших роздрібних мереж, торгових центрів, маркетплейс Prom.ua, а також десятки виробників, в яких відсоток повернення до бюджету сягає 70-80% — наприклад, бренди Яготинське, Молокія, Верес, М’ясовита, Ятрань, Рудь, Рута, Біосфера й інші. Також ми вдячні за стратегічну підтримку міжнародній компанії Mastercard, — розповідає Заступниця Міністра економіки Надія Бігун.
Читайте також: Програма національного кешбеку. Мінекономіки співпрацюватиме з Mastercard в рамках політики “Зроблено в Україні”
Завантажити логотип, наліпки для маркування, брендбук з їх використання вже можна на сайті https://madeinukraine.gov.ua/. Розробники також передбачили можливість створення власних унікальних банерів у фірмовому стилі кампанії з логотипом “Зроблено в Україні”. Згенерувати їх можна на тому ж сайті.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації