Протягом року в ТРЦ Respublika Park планують відкрити щонайменше 20 нових магазинів

Столичний ТРЦ Respublika Park повідомив про суттєві зміни у tenant-mix, спрямовані на підтримку бізнесу та розширення пропозиції для відвідувачів.

Про це йдеться у прес-релізі, отриманому УРТЦ.

За словами CEO Respublika Park Юлії Щасливої, ТРЦ впроваджує гнучкий підхід до формування набору орендарів, враховуючи виклики, з якими стикається бізнес.

Ми розуміємо, що бізнес переживає складні часи, тому кожен запит розглядаємо окремо, враховуючи специфіку бізнесу, товарообіг, площу приміщення та інші фактори, - зазначила Юлія Щаслива.

Наразі торговельний центр активно працює над поверненням міжнародних брендів та залученням нових. Так, усі міжнародні бренди, які були відкриті станом на 23 лютого 2022 року, вже знову працюють.

СЕО наголосила, що це суттєво вплинуло на відвідуваність ТРЦ. Після відновлення роботи магазину H&M у листопаді в Respublika Park зафіксували зростання трафіку на 10%, а відновлення роботи магазинів Inditex у квітні призвело до збільшення відвідуваності на 15%.

Важливим аспектом нової стратегії є підтримка українських виробників. 18 травня 2024 року у ТРЦ Respublika Park відбулося урочисте відкриття простору українських брендів Всі.Свої.

На площі у 1000 м² розмістилися ретельно підібрані понад 50 локальних виробників одягу, взуття та аксесуарів. Більшість представлених брендів ексклюзивно презентовані лише у ТРЦ Respublika Park, - підкреслила Юлія Щаслива.

Протягом року ТРЦ планує відкрити ще щонайменше 20 нових магазинів від українських та міжнародних брендів. Крім того, заплановано розширення фуд-корту на 4-5 нових ресторанів від відомих мереж.

Наша мета - забезпечити оптимальний баланс та різноманітність пропозицій для задоволення потреб усіх категорій відвідувачів. Ми не спостерігаємо відтік клієнтів від українських брендів з поверненням міжнародних операторів. Навпаки, за час їхньої відсутності, багато українських виробників дуже зміцнили свої позиції та здобули популярність серед відвідувачів, - додала CEO Respublika Park.

Читайте також: ТРЦ Respublika Park повідомляє про рекордні показники відвідуваності

Юлія Щаслива також зазначила, що ТРЦ продовжує працювати над оптимізацією tenant-mix, враховуючи зміни у поведінці споживачів: "Ми бачимо, що зараз відвідувачі шукають не тільки покупки, але й емоції та дозвілля. Тому ми прагнемо створити комплексний простір, де можна зробити всі покупки, отримати послуги та розважитися в одному місці", - підсумувала вона.