Prom.ua та Rozetka запустили безкоштовну доставку до точок видачі
На маркетплейсі Prom.ua з’явився ще один спосіб доставки товарів. Тепер замовлення можна безкоштовно отримати у точках видачі Rozetka.
Для цього необхідно у розділі "Доставка" обрати пункт "точки видачі Rozetka" та оплатити замовлення з "Промоплата".
Нагадаємо, що компанія EVO Group, до якого входить Prom.ua, заснований Миколою Палієнко, Денисом Горовим і Тарасом Мурашко, увійшла до складу Rozetka ще восени 2018 року.
Тоді найбільший в Україні гравець e-commerce викупив 54% частку південноафриканського фонду Naspers і пакет акцій співвласників трансформувався у частку в об’єднаному підприємстві.
Там зазначають, що безкоштовна доставка у точки видачі Rozetka має підвищити конкурентоспроможність Prom.ua.
За даними дослідження Kantar, для 43% споживачів безоплатна доставка є суттєвим аргументом для здійснення покупок на тому чи іншому сайті.
*Prom.ua входить до числа найбільш відвідуваних товарних маркетплейсів в Україні і певний час був на другому місці серед найпопулярніших маркетплейсів.
Rozetka виходить на польський ринок
Раніше ми розповідали, що найбільший український гравець e-commerce Rozetka.ua вийшов на ринок Польщі.
За словами співзасновника компанії Владислава Чечоткіна, поки Rozetka запускає на польському ринку лише інтернет-магазин техніки та одягу.
Зробити повноцінний маркетплейс поки не ризикують і працюватимуть у тестовому режимі. Справа в тому, що в Польщі є свій гігант e-commerce – Allegro.pl, послугами якого користується понад 60% місцевого населення.
Конкурувати з Allegro.pl виявилось важко навіть для Amazon. Про те, якою буде перша ціль Rozetka на польському ринку, читайте в нашому матеріалі.
Джерело: Prom.ua
Читайте також: Просідання на понад 60%. Як ринок е-commerce пережив віялові відключення світла