Продукти у магазинах Carrefour почали продавати інтерактивні роботи
У торгових точках Carrefour деякі продукти — напої Pepsi та чіпси Lay’s — почали продавати інтерактивні мобільні роботи Kerfuś. Два такі пристрої вже можна зустріти у магазинах мережі в варшавських ТЦ Westfield Arkadia та Galeria Wileńska.
Роботи з’явилися в рамках пілотної промокампанії, яку Carrefour запустив спільно зі своїм партнером PepsiCo і яку називає «рішучим кроком до впровадження інноваційних технологій у сфері продажів».
Машини пропонують клієнтам Carrefour продукцію Pepsi та Lay’s, при цьому роботи намагаються зацікавити людей, спонукати їх до взаємодії.
Роботи Kerfuś є повністю безпечними. Завдяки спеціальним датчикам вони автоматично зупиняються перед перешкодами та наближенням людини.
«Завдяки використанню інноваційних пристроїв споживачеві не доведеться блукати магазином у пошуках потрібного продукту — цей продукт прийде до нього, а розумні роботи запропонують клієнту оптимально підібраний асортимент», — повідомили в прес-службі Carrefour.
Читайте також: ТРЦ Galeria Mokotów у Варшаві приєднається до групи торговельних центрів Westfield