Продуктовий ритейл досяг найбільших успіхів у персоналізації – дослідження
За останні два роки бренди продуктових магазинів досягли найбільших успіхів у сфері покращення персоналізації повідомлень та взаємодії із кінцевими клієнтами.
Дослідження ритейлу у Великобританії, проведене маркетинговою компанією Epsilon, показало, що 20% помітили загальне покращення зусиль продуктових брендів щодо персоналізації повідомлень і взаємодії за останні два роки, передає ESM.
Британські мережі Morrisons, Sainsbury's і Waitrose досягли найбільшого результату.
Таким чином, продуктові бренди посідають значно вище місце, ніж другий найкращий сегмент персоналізації, технології, де про покращення повідомили 14% респондентів. Також в п’ятірку лідерів входять мода та одяг (13%), подорожі (12%), продукти харчування та напої (11%).
Керуючий директор Epsilon у Великобританії Елліотт Клейтон зазначив, що мережі супермаркетів все більше зосереджуються на тому, щоб кожен покупець відчував себе "визнаним і цінним" у своєму щоденному магазині.
За словами Клейтона, одна з ключових проблем роздрібної торгівлі в медіа полягає в тому, щоб вибудувати поетапність кампаній — забезпечити, щоб реклама приносила новий дохід, а не просто охоплювала людей, які вже мали намір купити продукт. Хоча дані показують, що більшість реклами націлено на потрібних покупців, 17% респондентів повідомили, що бачать рекламу продуктів, які вони вже планували придбати.
Ця проблема є частиною ширшого виклику персоналізації в рекламі. Нерелевантна реклама також залишається серйозною проблемою: 56% споживачів стверджують, що вони все ще прокручують рекламу, яка їм не подобається.
Читайте також: Україна потрапила в ТОП: кількість великих ТРЦ у країнах Європи (дослідження)
Іншою поширеною проблемою, яку виявляють споживачі, є частота реклами: 47% повідомили, що вони бачать однакову рекламу занадто багато разів. Крім того, час показу реклами є проблематичним: 34% споживачів відзначають, що реклама часто з’являється в незручний момент, заважаючи їхньому досвіду.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації