Продуктові ритейлери України підписали меморандум для підтримки вітчизняних виробників
Представники продуктового ритейлу в Україні об’єднались для забезпечення стабільної роботи ланцюгу постачання базових продуктів харчування в умовах війни та підписали меморандум.
Про це УРТЦ дізналась з прес-релізу мережі супермаркетів Varus, яка також є учасником угоди.
Згідно з меморандумом, умови оплати за договорами поставки базових харчових продуктів вітчизняного виробництва не перевищуватимуть 30 календарних днів.
Зазначається, що угода набере чинності, коли буде отримано висновки Антимонопольного комітету України щодо відповідності дій суб’єктів господарювання положенням Закону України "Про захист економічної конкуренції".
Що увійшло в список товарів?
До переліку товарів, на які поширюється дія документу увійшли такі продукти вітчизняного виробництва:
- крупи (гречана, пшенична, ячна, горохова, перлова, цукор-пісок (буряковий);
- борошно пшеничне;
- хліб та батон;
- макаронні вироби з м’яких сортів;
- вермішель з борошна пшеничного вищого сорту;
- молоко (окрім тривалого зберігання);
- сир кисломолочний;
- кефір у плівці;
- масло вершкове жирністю 72,5%;
- сметана у плівці;
- яйця курячі (нефасовані) або категорії С1;
- олія соняшникова рафінована;
- м’ясо курятини;
- м’ясо свинини;
- овочі нефасовані "борщового набору" (картопля, морква, буряк, цибуля ріпчаста, капуста білокачанна);
- вода мінеральна негазована.
При цьому ритейлери продовжать дотримуватись вимог чинних урядових постанов №160 та №1236 щодо строків розрахунків на соціальні товари в межах 10 календарних днів та 10% роздрібної націнки.
Закріплений Меморандумом підхід дозволить збалансувати взаємовідносини між торговельними мережами та постачальниками для широкого кола вітчизняних виробників харчових продуктів, - йдеться у прес-релізі.
Меморандум розроблений з урахуванням реального складного економічного стану та фінансової спроможності рітейлу під час війни. Він має забезпечити підтримку вітчизняних виробників та стабілізувати ланцюг постачання базових продуктів.
Хто працював над документом?
Представники найбільших роздрібних торговельних мереж України, а саме: АТБ, Сільпо, Ашан, Novus, Varus, Коло.
Консультації було проведено з Офісом Президента, Міністерством економіки та Міністерством аграрної політики та продовольства.
Читайте також: Як українським рітейлерам комунікувати з клієнтами у 2023 році – поради експертів
Ініціатива щодо створення угоди попередньо обговорювалася з представниками профільних комітетів у Верховній Раді.
Меморандум має стати першим ринковим інструментом саморегулювання у роздрібній торгівлі заради підтримки населення та економіки Україні.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації