Продажі українських дизайнерів у київському ЦУМі в 2023-му зросли у понад два рази

В період з 2022 по 2023 рік продажі департаменту українських дизайнерів у столичному ЦУМі зросли у понад два рази в грошовому вимірі.

Про це представники універмагу повідомили у коментарі Forbes.

Так, цього року продажі зазначеного департаменту зросли у грошах на 163% у порівнянні із 2022-м.

Ми почали працювати з українськими дизайнерами так само якісно, як із імпортними брендами. Ба більше, до них ми навіть уважніші, бо вони поряд, - казав у січні минулого року СЕО ЦУМу Євген Мамай.

Вітчизняні дизайнери представлені на третьому поверсі ЦУМу, у окремому відділі. Серед них бренди Ksenia Schnaider, Gunia Project, FROLOV, Nue та BEVZA.

Після початку повномасштабного вторгнення зацікавленість і попит на українських виробників постійно зростають. Ми сформували унікальну платформу для талановитих дизайнерів, які можуть розвивати потенціал та будувати бренд разом з нами, - відзначає директорка департаменту закупівель і ритейлу ЦУМ Київ Ольга Чайка.

Читайте також: Українські бренди візьмуть участь у міжнародній виставці дизайну інтер’єру в Парижі

Із деякими брендами універмаг співпрацює більш тісно, наприклад одяг дизайнера Івана Фролова представлено на окремому корнері, а у 2021-му та 2023-му кріейтор випускав колекції вечірнього одягу у колаборації із ЦУМом.