Продажі товарів приватних торгових марок у 2023 році зросли до понад 236 млрд доларів

У 2023 році обсяг продажів приватних торгових марок збільшився на 4,7% порівняно з попереднім роком, до 236,3 мільярдів доларів.

Про це йдеться у звіті Асоціації виробників приватних торгових марок (PLMA) Private Label Report, який охоплює понад 75 країн світу, зокрема США та країни Європи.

Річний звіт аналізує продажі брендів магазинів і національних брендів у одиницях і доларах, у ключових категоріях і базується на даних про продажі з порталу ринкових даних PLMA / Circana Unify+.

Зазначається, що з 1 січня по 31 грудня 2023 року продажі зросли на 10,1 мільярдів доларів порівняно з попереднім роком.

Показники власних брендів магазинів перевищили показники національних брендів, продажі яких у доларах зросли лише на 3,4%.

Загалом галузь здоровіша, ніж будь-коли. Кожний п’ятий продовольчий або непродовольчий товар, що продається в США , має ім’я роздрібного продавця або його власний бренд і поставляється виробником торгової марки, - заявила у звіті президент PLMA Пеггі Девіс.

Згідно з дослідженням, порівняно з 2019 роком річний доларовий об’єм продажів власних брендів магазинів зріс на 60,2 мільярда доларів у 2023 році, що дорівнює 34%. Доларова частка ВТМ зросла на 1,2 пункту до рекордних 18,9%, зазначає PLMA.

Протягом чотирьох років продажі одиниць ВТМ виросли на 500 мільйонів, а частка одиниць збільшилася на 0,8 пункту до 20,7% – також новий рекорд.

Відповідно до звіту, дев’ять із десяти категорій, що відстежуються, показали зростання порівняно з минулим роком. Тютюн був винятком і продовжував загальну тенденцію до зниження.

Читайте також: У 2024-му стабільність чекає ритейлерів у сегменті дискаунтерів – думка

Найвище зростання в порівнянні з минулим роком спостерігалося в галузях краси (+0,5%); загального харчування (+10%); напоїв (+8,9%); догляду (+8,7%); заморожених продуктів, (+4,4%); і загальних товарів (+4%).

PLMA