Продаж одягу на росії впав на 25% після закриття Zara і H&M
Як випливає з матеріалів дослідження сервісу Platforma, продаж одягу в найбільших торгових мережах на російському ринку скоротився на 23% у період з 21 лютого по 10 квітня. Експерти вважають, що обвал ринку безпосередньо пов’язаний із закриттям магазинів найбільших іноземних брендів.
З початку березня на росії тимчасово призупинили операційну діяльність понад 160 мереж, у тому числі магазини Inditex Group, H&M, Uniqlo та LPP Group, яка вже повідомила про продаж бізнесу в країні. Раніше, до другої половини лютого, продаж одягу в найбільших мережах зростав у середньому на 8% порівняно з минулим роком.
Читайте також: Відхід зарубіжних брендів з росії призвів до масового розпродажу торгових центрів
Після оголошення про зупинення роботи на росії іноземні фешн-рітейлери протягом деякого часу активно розпродували товарні запаси. З 21 лютого по 13 березня їх продаж зростав на 14-20%. У магазинах російських торгових мереж продаж з 14 по 20 березня знизився на 15,5%, а на початок квітня зріс на 14-28%.
Аналітики відзначають, що хоча споживачі і стали витрачати більше в магазинах російських фешн-рітейлерів, говорити про повний перехід росії на вітчизняні бренди передчасно. За оцінками Fashion Consulting Group, великі іноземні мережі генерували близько 20% продажів на ринку фешн-рітейлу на росії в 2021 році. За оцінками компанії Focus Technologies, у торгових центрах за останні два місяці призупинили роботу 42% міжнародних фешн-брендів. Продовжують роботу здебільшого турецькі марки, а також бренди, що розвиваються за франчайзингом.