Продажі на «кіберпонеділок» вперше в історії впали
Продаж у «кіберпонеділок», який традиційно пройшов після «Чорної п'ятниці», вперше скоротився в річному порівнянні.
Сумарний обсяг покупок на американському ринку за підсумками дня становив 10,7 млрд доларів, що на 1,4% менше, ніж минулого «кіберпонеділка». Експерти зазначили, що за весь час проведення підрахунків продаж не зріс уперше.
Кіберпонеділок став частиною великого сезону розпродажів США в середині нульових. На відміну від «Чорної п’ятниці», яка спочатку передбачала активний шопінг у фізичних магазинах та згодом змістилася в інтернет, «кіберпонеділок» спочатку мав на увазі покупки через онлайн-канали. У США продажі в «кіберпонеділок» стабільно зростали, зокрема, у роки фінансової кризи.
Аналітики вважають, що незважаючи на спад продажів, за підсумками всього святкового сезону рітейлери збільшать сумарний товарообіг. Передбачається, що в період з 1 листопада до 31 грудня американські споживачі витратять близько 207 млрд доларів, що на 10% більше, ніж роком раніше.