Продажі H&M падають через зміну стратегії ритейлера

У четвертому кварталі 2023 фінансового року продажі шведського ритейлера H&M Group знизилися на 4% у місцевій валюті порівняно з аналогічним періодом 2022.

У шведських кронах продажі залишилися на колишньому рівні рік до року, сягнувши загалом 62,63 млрд. крон (5,56 млрд. євро).

На показник вплинув слабкий курс шведської валюти, яка у вересні досягла рекордно низьких значень відносно євро.

Покупці позитивно зустріли колаборацію з французьким будинком моди Rabanne, однак вона не мала достатньо масштабного ефекту, щоб вплинути на загальний обсяг продажів.

Цей проєкт став завершальним у запланованій на 2023 рік серії дизайнерських колекцій з люксовими брендами, наприклад, у травні в рамках цього напряму вийшла колаборація H&M х Mugler.

Виторг ритейлера за весь 2023 фінансовий рік зріс на 6% і попередньо становить 236 млрд шведських крон, детальну інформацію з підсумками компанія оприлюднить наприкінці січня 2024-го.

Чому падають продажі?

Причину аналітики вбачають у зміні стратегії бренду. Останнім часом H&M намагається підвищувати маржинальність продажів, тобто прагне продавати дорожчі продукти з меншим дисконтом.

Читайте також: Світова торгівля скоротиться на 5% за підсумками 2023 року – ООН

Метою компанії є досягнення операційної рентабельності 10% у наступному році. Це досить амбітно, враховуючи, що за підсумками 9 місяців поточного року вона становила 5,9%.

Trade Master