Продажі Hermes у 2024 році перевершили очікування ринку
Французький люксовий модний дім товарів Hermes Group звітував про зростання продажів за 2024 рік на 15%, до 15,2 млрд євро.
Це перевершило очікування аналітиків, які вважали, що бренду вдасться зрости лише на 11%. Чистий прибуток групи збільшився на 7% і досяг 4,6 млрд євро.
Компанія зафіксувала зростання продажів у всіх регіонах. Найбільший приріст відзначений на Близькому Сході — +109%, до 627 млн євро, у Азіатсько-Тихоокеанському регіоні (без урахування Японії) зростання виявилося найскромнішим — 7,4% (6,6 млрд євро). У Європі продажі зросли на 19%, у Франції – на 13,5%, у Північній та Південній Америці – на 15,5%.
Топ-менеджмент компанії назвав підсумкові результати 2024 року «видатними» та оголосило про виплату додаткових дивідендів у розмірі 10 євро на акцію.
Таким чином Hermes вдалося зміцнити позиції на тлі загального спаду попиту на люкс, особливо у Китаї.
Читайте також: Armani відкриває свій перший ресторан у Китаї (фото)
На відміну від конкурентів, наприклад Gucci (–23% до продажу) та Burberry, якій через зниження виручки довелося змінити генерального директора, Hermes демонструє стійке зростання.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації