Продаж одягу та взуття в росії впав на 40%

Продаж одягу, взуття та аксесуарів на російському ринку знизився з лютого 2022 року більш ніж на 40%, випливає з матеріалів дослідження «Сберіндекса». Про зниження інтересу російських споживачів до фешн-товарів повідомляє Forbes з посиланням на комерційного директора Fashion Consulting Group Ануш Гаспарян.

За останні півроку в росії тимчасово або остаточно закрилися більше 100 міжнародних брендів, що спеціалізуються на одязі та взутті. За словами експерта, на продажах додатково позначається прагнення покупців до економії.

За даними бізнес-партнера «Яндекса» Анастасії Ліпатової, майже чверть російських споживачів у умовах не можуть знайти потрібні речі в магазинах. Приблизно стільки воліють доношувати старі речі.

Читайте також: Світові бренди заперечують реєстрацію подібних товарних знаків у росії