Primark виходить на ринок Угорщини і відкриває магазин у одному з найбільших ТРЦ Будапешту

Модний ритейлер Primark відкриває свій перший магазин у Будапешті і таким чином виходить на новий для себе ринок Угорщини.

Перша точка Primark запрацює в одному з найбільших торговельних центрів міста Arena Mall наприкінці травня 2024 року.

З планами відкрити свій перший магазин у Словаччині пізніше цього року, Угорщина стане 6-м ринком Primark у ЦСЄ та 17-м ринком у світі.

Новий магазин у Будапешті пропонуватиме клієнтам жіночий, чоловічий, дитячий одяг, товари для краси та для дому. У магазині буде представлений широкий вибір ліцензійних лінійок, таких як NBA та Disney, а також зростаюча марка Primark Primark Cares, що є частиною прагнення Primark зробити більш стійку моду доступною для всіх.

Ми дуже раді оголосити про вихід на наш 17-й ринок у рамках наших амбітних планів розширення. Торговий центр Arena Mall є ідеальним місцем для ознайомлення клієнтів в Угорщині з дивовижною модою та повсякденними речами Primark за вигідними цінами, а також з нашою унікальною концепцією магазину. Ми отримали чудову реакцію на інші наші магазини в регіоні Центральної та Східної Європи, і ми знаємо, що нашим клієнтам в Угорщині сподобається те, що ми можемо запропонувати, – поділився Мацей Подвойскі, керівник відділу продажів Primark у Центральній та Східній Європі в офіційному прес-релізі.

Ерна Балла, менеджер з активів NEPI Rockcastle Hungary, яка є власником і оператором Arena Mall, зазначила, що Primark стане привабливим доповненням до модної пропозиції ТРЦ.

Нещодавно ритейлер також відкрив магазини в Мадриді, Іспанія, та Туріні, Італія. Разом із Будапештом три нові магазини, що представляють собою інвестиції в розмірі близько 30 мільйонів євро, створять близько 600 нових робочих місць.

Читайте також: Kaufland відреставрував історичний ринок у центрі болгарської Софії (фото)

*Довідка. Зараз Primark має 416 магазинів у 15 країнах Європи та США. Наступні відкриття відбудуться в Італії, Чехії, Румунії, Португалії та Польщі цього року. До 2026 року компанія планує збільшити свій портфель магазинів до 530 магазинів по всьому світу.

Across Magazine