Потрібно масштабуватися. “Аврора” в Румунії поки не вийшла на прибутковість

Українська мережа мультимаркетів “Аврора” поки не вийшла на прибутковість на ринку Румунії, де почала працювати близько року тому.

Перший магазин мережі відкрився у місті Сучава на початку жовтня 2023 року, нагадав співзасновник та СЕО мережі Тарас Панасенко у інтерв'ю LIGA.net.

Ми дійсно ще не вийшли на прибутковість. Для цього потрібне масштабування та більше покриття нашої мережі, але ми невпинно зростаємо, як кількісно, так і якісно, – зазначив Панасенко.

Як розповів Тарас Панасенко, “Аврора” розпочала європейську експансію саме з Румунії, оскільки визначила цей ринок, як більш сприятливий та менш конкурентний.

Наша компанія провела багатофакторне дослідження, яке показало, що ринок Румунії є більш сприятливим та динамічним у розвитку з меншою конкуренцією порівняно з Польщею. Крім того, Румунія має населення близько 18 мільйонів, що робить її великим ринком із високою платоспроможністю. Окрім того, Румунія дуже схожа за культурою та купівельними звичками до України, – розповів СЕО.

Плани “Аврори”

Раніше ми розповідали, що мережа відкрила вже 30-й магазин в Румунії. За рік роботи магазини "Аврора" за кордоном відвідало більше 1 млн гостей, з них 98% — місцеві жителі.

Понад 500 партнерів "Аврори" за кордоном — це українські виробники. Вони постачають понад 47% асортименту українського виробництва на полиці магазинів мережі.

Читайте також: Зростання світового ритейлу: що глобальні прогнози значать для українського роздрібного ринку

До кінця 2025 року в планах мережі мати 130 магазинів у Румунії. Тобто за наступний рік планується відкриття ще 100 об'єктів.