Відвідуваність російських ТРЦ впала на 12%
Відвідуваність торгових центрів у регіонах Росії знизилася на початку квітня в середньому на 12% порівняно зі значеннями 2021 року, випливає із матеріалів дослідження консалтингової компанії Focus Technologies.
У перші два місяці 2022 року трафік у російських ТРЦ був у середньому на 3% вищим, ніж минулого року. У березні, на тлі останніх подій та закриття ряду магазинів, зниження становило близько 8%.
Найбільш стійкими до кризи виявились районні торгові центри. Трафік у малих об’єктах знизився загалом на 3-5%. Для порівняння, у великих моллах падіння трафіку на тлі закриття магазинів міжнародних брендів становило до 20-30%.
Автори дослідження зазначають, що найбільше постраждалим у кризу став сегмент фешн — тут падіння купівельного трафіку за останні півтора місяці склало 35%. У категорії парфумерія та косметика падіння відвідуваності магазинів було мінімальним, на рівні 5%.
Читайте також: Замість західних брендів у російських ТРЦ з’являться товари з Ірану